Selasa, 21 Disember 2010

::kes mengidam chocolate::



pagi tadi ada terbaca entri tentang choc. terus yong mengidam nak makan choc.biasa la kan. pantang tengok orang makan je.semua je nak.mujur yang ada di malaysia.senang nak cari.buatnya resepi tu pure dari Italy ke..negeria ke. tak ke naya tekak ni dok mengidam.



anyway, thanks to abg halim kerana sudi suh sapa tah blanja choc utk yong.walaupon bkn abg yg beli..tapi jasamu dikenang oke.hahahah



oke skg masa utk dinner.jom p umah abah.!!!



eh korang da makan ke blom? dinner apa ek malam ni?



Nota alinac-esok last promosi lens.thanks kepada yang sudi beli ya.pasni tak dapat da harga macam tu..huuu



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

14 ulasan:

AdiaLuze berkata...

Nak ikut g dinner skali :)

cikgu isza berkata...

makan coklat.. buat hilangkan stress..

Puteri Iqa Izyan berkata...

hoho...bestnye chocs!! :P

princeduyong berkata...

coklet baik untuk kesihatan...

Citarasa Rinduan berkata...

yong...kak ayu kan buat GA coklat..
join lah..nanti menang dapat hadiah hamper coklat

ala,..kak rabun, nak beli lens tapi kena ada power

izan_cute berkata...

akak plak yg terliur tgk chocoloate yong tu memalam ni hehe...

Dayana Nasir berkata...

sme la..skang ni pun asyik mngidam cokelat je.hahaha

E.d.Y berkata...

dah lama tak makan coklat...

Lelord berkata...

nak sketttt

Sophia Rani berkata...

ptg tadi pon i ngidam coklat tau.. habes sepapan cadbury roast almond i hentam.. hehehe

Mr feckry berkata...

wa nak juga coklat

kak ina kl (1) berkata...

suka makan coklat..tunggu anak balik suruh beli kat airport..murah sikit.
update setiap hari walaupun satu ayat

Redbloodsnow berkata...

bace entry nih baru pasan yg zie lom pnh lg mkn coklt tu..huhu

nadey berkata...

ni feveret aku gak ihuhuhuh

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...