Sabtu, 25 Disember 2010

::KALAULAH... ::

selamat petang semua..bagaimana cuaca hari ni di tempat anda?di sungai petani alhamdulillah..cuaca amat baik ya.tak hujan lagi buat masa sekarang..panas elok jerk..

so yong pon dapat la buat kerja dengan baik..sakit-sakit sket ni terpaksa la buat-buat lupa..kalo asyik dok ingat sakit..sampai esok pon kerja tak jalan kan? 
so yong baru je update pic untuk Alinac Shoppe..setiap pic akan keluar pada setiap sejam mulai hari ni..sampai la esok..hahaha.berpinau mata ni ha dok ngadap laptop je ha..mulut dah la ulser..kering pulak..kebetulan abg halim nak keluar..yong da pesan suh p beli Teh Ais kat kedai Milah..haha..abg halim hari-hari p kedai Milah tau...asyik-asyik Milah je disebutnya...hope Milah tu seorang makcik ya..:p

tapi kalo dapat minum air macam kat bawah ni oke jugak kan? siap ada cream pulak tu weh..adohai..sabar jela..xpe la..teh ais pon sodap.. :)


korang minum apa jerk petang-petang ni? pekena kuih @ pisang goreng layan gak kan?

8 ulasan:

azureEn berkata...

amboi.. meleleh air liuq tengok gamba tu. saya mnum air soya kotak je nie. T.T

ehem2. ape kate skali due yong p la tgk sape milah tu.. =P

KizZ berkata...

Yumm yumm sedapnya eskem!!

Eiymah Fahimah berkata...

Sedap2......terliur tengok air tu.hehehe

lynn angel berkata...

sedapnyer.. teringat pulak choc mocha ape tah kat pizza hut.. nyum3.. :)

Shag berkata...

Shag baru lepas minum milo ais tadi :D

Sophia Rani berkata...

u buat i terliur tersedak.. oh tidak dot com.. -.-"

SINGALAUTMETRO berkata...

hujan renyai-renyai...makan ub i rebus cicah sambal belacan dengan ikan kering...minum kopi pekat...dua gelas habis

Amirrah Zawani berkata...

tergoda tgk air tu yong..
semoga ulcer cepat hilang.. cepat2 amik ubat yeaa :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...