Sabtu, 18 Disember 2010

::jangan la meminta-minta::



yong baru je balik rumah ni.tadi keluar jumpa kawan sekolah lama.nama ain dan raudzah.da lama tak jumpa dorang. ain siap beli make-up pallete yong lagi tau.hehe slalu beli barang dari Alinac Shoppe.thanks ain.



tadi jumpa dorang kat stesen bus sungai petani.sebab raudzah nak balik rumah dengan bus.jauh rumah dia.kat yan.



oke.pas raudzah naik bus.yong nak anta ain balik rumah abg dia kat sungai layar.sebelum tu p bank dulu nak msukkan duit kat adik yong.nak dijadikan cerita. belum sempat yong nak keluar kereta.ada seorang pakcik tua datang kat kereta yong.pakcik tu mintak duit kat yong tau!!! seram btol..



nak kata x btol.tengok waras je.tak selekeh pon tengok dia.oke jerk.rasa tak perlu la nak meminta-minta macam tu.mujur kawan yong ada. kalo tak sure cabut jerk. x kuasa nak layan. banyak kali da yong terkena. asyik-asyik nak mintak duit.asal pg bank jerk kena paw. apa ingat yong ni cop duit ker? sakit hati.



tadi pas dapat duit dari ktrg. pakcik tu blah.yong tengok dia pergi kat orang lain pulak. dapat lagi duit. sebab yong nampak orang tu bagi duit hijau.isk3..agak2.brapa la kutipan dia hari ni ek?



geram betul yong. pakai segak.tadi duit meminta kat orang. x patot :(



Nota alinac-orang yang pinjam kat yong duit tu pon tak bagi lagi duit nyer.apa la malang nasib yong.



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

2 ulasan:

mia berkata...

cett..bole ek gitu..huhu..

ape kate yong minta je kat dia..ckp yong nk pakai duit..mgkin die pon xcukup duit nk bayar ke yong..but patutnya, dia inform kan..huhu

Roxy zai berkata...

buat baik berpada2 kan??hehe..hati2!!^_^

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...