Khamis, 16 Disember 2010

::dinner korang apa jerk??::



dah agak lewat untuk yong tanya korang kan? hahaha tapi nak tanya juga. :p



korang dinner makan apa je hari ni?



yong makan yg simple je. tu kat atas tu.. ayam and apa tah belah kiri tu. tak tau la nama apa. hehe



thanks ya kepada yang komen dlm entri yong yg td. serius terharu rasa nak nangis sgt2.. da nangis pon tp cover ni weh. hahaha depan tv ni.kang kantoi r gua touching.kekeke



tak sangka ada orang sebaik kalian. sayanglah kat korang!



tadi yong takda mood tau. rasa lemah je rasa. x sedap hati. skg rasa sedikit happy. :)



Nota alinac- bersyukur dgn apa yg kita ada.da ada kerja pon da kena bersyukur dari org yang takda kerja langsung kan?



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

5 ulasan:

Kalamhati berkata...

pe tuh yong?..wantan ke

eT berkata...

tu la...jenuh dok telek..apa mende la makanan tersebut...
me makan sardin jek td...

wa kaljis berkata...

Tadi makan sup tulang ngan ayam masak merah beli kat warung dekat ofis hehehe...

::NelyLeyana:: berkata...

ape 2???

makanan negeri ape ek?

ardinihumaira berkata...

ape tu yong? cuap!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...