Jumaat, 25 Februari 2011

:: Daun Ketum ::

hehe..tahu tak apa itu daun ketum? tak tahu? sila Goggle je ek..yong malas nak terangkan..so hari ni yong nak show sket lagu tentang lagu ni...yong tak galakkan ya..saje nak share je lagu ni haa...

jom layan :)




Nota Alinac- Abe Halim suko lagu nih..peberet dia nyo..hahaha

10 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

hehehehh..
layan.

Puteri Iqa Izyan berkata...

huhu.ingat kak yong nk cite psl daun ketum tadi :P

kakchik@ella berkata...

daun ketum? tau .. tau .. hihi. Yong, mmg la kakchik tak leh menjerit kat kotak jerit tu. nape eh yong? byk kali dah akak complaint psl dia, kan. hihi ..

Sophia Rani berkata...

hhahhaha... boleh buat lagu eh.. uishhh.. kalau daun ketum ade dlm masakan, mmg i balun makan.. hehe.. sedap

Nadia arRumaisha berkata...

hahahah macam kes cicak tokek jugak, siap ader lagu.....hihihih

ardinihumaira berkata...

adik dni panggil daun ketum --> dau n kentuk sikit lagi nak bunyi kentut miahaha

LurvelyAmiera berkata...

siap ado lgu...^_^
yong pehe ko..??hihi

Redbloodsnow berkata...

HAHAHA..BARU TAHU KEWUJUDAN LAGU GNIE. HADO GAK EK? :P

PutRee SeJiNjaNg berkata...

huhu aku tgh layan lagu ni yunk..:)

Encik Peluang berkata...

haa sudoh la...laye dikir barat la pulop tu....kikikiki

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...