Rabu, 22 Disember 2010

::da pandai buat lontong::



baru-baru ni kawan yong ada bagi resepi lontong. lontong dari melaka.hehe sebab kawan yong orang melaka.masa yong belajar di melaka dulu yong selalu makan lontong time breakfast..oh sungguh besh skali.



bila da dapat resepi terus je nak buat haa. hehe..ari tu buat masak lemak..nampak sangat yong suka masakan yang berlemak.pastu lemak kat badan makin ler bertambah.hehe..



esok yong nak buat asam pedas pulak.juga resepi dari melaka. best kan? slalu masak pasni cekap la kan.x yah tengok resepi da. skang ni blom mahir.masih kena belajar banyak lagi. slow-slow la kan?



korang da dinner ke? yong dinner ni je la. lauk kari ayam dorang da habiskan.sampai hati tak tinggal pon lauk ayam kat yong.sedih tau!



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

7 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

yong..tahniah yer

tapikan, serius nak kata..kak ayu tak ada dinner...last makan 6 pm

ijatnuar87 berkata...

urm...sedapnyer lontong...blaja la masak patin masak tempoyak,sodap,hehehe

mia berkata...

huwaa..yong suka masakan melaka ya?hehee..pedas3 tapi sedap kan...

-telordibasuh- berkata...

wa hehe..nak rase..
ni brape lame yong bljar ni

missxmerc berkata...

huhuhuhu caya la..x sie2 ak bg rspi...ari2 le ko mkn lontong ekk hihihi.t ko dtg mlk ko mskn ak ekk lontong tu yong...huhuhu

missxmerc berkata...

huhuhu....caya la...x sie2 ak bg rspi tu...ley ko mkn slalu hihihi...pasni ley mskn ak la ekk hihihi

Redbloodsnow berkata...

tahniah! tompang happy. zieeee gak yg lom pandai...haha. mls nk blajar ko noks :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...