Rabu, 15 Disember 2010

:: alahai..tak nampak yer?? ::

oke selamat pagi ya semua..
yong cuma nak beritahu la yer..sebarang info/cerita/perkhabaran yang yong terima dan yong publish kat blog yong ni kalo bukan dari diri yong sendiri yong akan tulis kat bawah sekali entri tersebut dari mana yong dapat info berkenaan.


selalu nya yong akan tulis
SUMBER-EMAIL. 


so kena la faham ya dari mana yong dapat info berkenaan..mestilah dari email..


thanks la ya kepada yang komen semua entri yong...next time baca bagi habis ya..pasni yong kena la tulis BESAR-BESAR.dari mana yong dapat semua info-info tersebut..supaya orang NAMPAK!






SEKIAN.

3 ulasan:

Puteri Iqa Izyan berkata...

knp kak yong?
mcm mrh je? :P

Khairi berkata...

Salam yong,


kena tulis besar2, wajib!

Blogwalking drp dini. :)

Budak Kuat Nanges berkata...

wajib juga yong mention benda ni skali lg. btol ckp yong, bace bg habis. takkan lah nk buruk2 kn org tak tntu psl. xpe yong, biar je org tu. dea keje pos msia ke ape ke. rsenye ni bukan mengaibkan mane pun. wlpn yong ckp cmtu, msih berlambak lg yg gune khidmat diorg. takde effect pun diorg. tp BKN fhm, yong buat bzns kecil-kecilan, mesti trse rugi kan. :)

(wah, BKN membebel jap)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...