Selasa, 7 Disember 2010

:: Ain yang dimaksudkan itu YONG laaa ::

kekekeke..hari ni saja la nak promote kawan yong..tadi promote orang yang suka mengata yong.kali ni promote kawan baik pulak..so ini dia...


namanya MUNYATI NUR..kawan sekelas yong dari sekolah teknik di Penang dulu..kira kawan baik la...
sekarang ni mun da ada blog..but baru mula..follower pon tak ramai lagi..so jom kita kenal-kenal dengan mun..beliau seorang QS..tau tak QS tu apa..nak tahu korang p la tanya dia sendri ek...

jom kenalan> QS kah aku?






Nota Alinac- orang buat jahat..kita buat baik..nice what?

6 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

yong...

akan kak ayu terjah yer

opss. ada entry utk kamu.
http://ruhayurazali.blogspot.com/2010/12/yongdah-dapat-minum-air-terbaru-kfc-ke.html

Munyati berkata...

hahaha.. tadi aku baru cita ngan adik aku kisah kita kt TARP.. kawan dia dapat sek TARP :P

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

sesi membalas entry la ni?

hehehe

TERKINI: HANG BILA NAK KAHWIN?

JOM JOIN GATHERING?

Uruchimaru @ kf berkata...

Nota Alinac- orang buat jahat..kita buat baik..nice what? <----suke cara Yong!

SyUhAdA berkata...

syu nak gi terjah skang..
bgus tol yong..

promot blog kwn..

eT berkata...

leh la kan...
kawan2 sume...hehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...