Jumaat, 12 November 2010

:: Yong, Si Penjual topup ::

lalalala...dengan ini secara rasminya.yong telah menambah lagi satu perniagaan yong.iaitu menjual topup..hahhaa

suka nya hati ni haa..pasni nak topup xyah nak kuar p kedai..dalam umah ni jerk.punya ramai pakai topup tau..yong nyer phone..ada dua yang kena topup..satu lagi pakai bil..

soalan: Berapakah bilangan Handphone yang yong ada ??

eh, tetibe buat soalan kuiz pulak..hehe..kalo nak jawab pon bole..kekeke.. dulu masa belajar kat melaka pon yong ada jual topup..pastu da benti.now nak start again..sebab yong da malas hari-hari asyik p kedai topup..bukan yong nak topup..tapi topupkan untuk family..haish..bazir minyak kereta tu weh..skg masa berjimat..yong jual topup..dorang je beli..orang lain tak beli pon xpo.. :p tapi kalo nak beli pon apa salahnya kan...


oke..tu je nak btau.. pasni nak jual apa lagi ek?


sambil pejam mata..hahhaa

4 ulasan:

izyanty collection berkata...

menarik gak camtu, buat camna ek, malas nak kuar p to-up gak.yong guna bisnes to-up yg mana satu ek?

Amoi MiyaSya berkata...

pasni wani topup kat akk je la ek ? hehhe :) bole kan ?
emm , pasni jual shawl lak tauu ! :D

Salmia berkata...

a'ah.. yong jual shawl la pas ni! mesti untung besar

Rara Farah berkata...

ha..kak..lau buat giveaway bg jew hadiah topup..jimat2

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...