Jumaat, 19 November 2010

:: Setelah 7 tahun tidak berjumpa ::

kali terahir yong jumpa Zafuan (perempuan yer) pada tahun 2003..beliau di antara rakan baik yong masa tu..ala yong bukan ada ramai kawan sangat..dah ada orang nak kwan ngan kita.so terus la jadi kawan baik..penah datang ke rumah..dan family pon kenal..

Beliau berasal dari Kuantan, Pahang..tahun 2003 tu dia pindah ke Kedah atas urusan keluarga..tapi sekejap jela.tahun 2004 beliau berpindah semula ke Kuantan..so perkenalan selama setahun tu amat bermakna dan berpanjangan sehingga sekarang...

yong tak sangka dapat berjumpa dengan beliau semula..kelmarin..pada raya Aidiladha yang pertama..dia call yogn banyak kali..disebabkan Busy dgn jamuan and busy tidur..so yong pon tak jawab la panggilan nyer..

banyak kali juga dia call..habis semua hp yong dia call..dan panggilan terakhir di phone yang last yong pon jawab la..terkejut terus yong dari tidur.beliau beritahu sudah berada di Sungai Petani. Mak aih. takde mamai da yong...hahahha

macam tak percaya..malam tu juga yong p amik beliau di rumah sedaranya disini..so malam kemarin sempat la kami berborak panjang sebab beliau bermalam disini..semalam pon sempat lagi berbual sampai petang..
dah petang baru yong hantar beliau pulang sebab petang semalam family nya sudah mau pulang ke KL.

demikian lah cerita saya...gila ko lama x jumpa..rindu tau..dulu mula2 pindah..nangis weh yong..hahaha tiap2 bulan kirim surat aww..kekeke..

walaupun tulisan tak cantik..dari kecik lagi yong mmg rajin tulis surat..

surat cinta jangan cakap la..Dr.Love ni kah kah kah!!!!


semoga berjumpa lagi Zafuan :)

4 ulasan:

Puteri Iqa Izyan berkata...

best kan jumpa kwn lame?

:P

Perempuan itu Bunga, Teddy Bear dan Coklat | Alahai Perempuan I

Miss AZ berkata...

best kan dpt jumpa balik kawan lama..
hehe!! :D

Sofiayantie berkata...

memang seronok bila dpt jumpa mmber yg da lama terpisah.. :)

ardinihumaira berkata...

seronok tak terkata :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...