Jumaat, 19 November 2010

:: Kisah Mantan Permaisuri..itu adalah Fitnah ::

tadi dok BW..jalan2..then stop kat sini..baca-baca.. tak tau nak komen pape..sila la baca ek..

kesian pula pada Permaisuri ha..

jangan lupa baca sini juga... pertahankan Permaisuri!!!

last..sila baca sini..6 entri lepas korang da baca ke blom? yong share part  ke 7 je la ek..kah kah kah..

bahasa omputih ni.garu kepala jap.hahahha

antara komen yang tak boleh blah


yang lain korang tengok sendiri la ek




jom layan video ni...amboi nyah! layannnnn....







Nota ALinac- tak tahu nak komen pape..hanya membaca dan lihat seterusnya

4 ulasan:

Kalamhati berkata...

hmm akak pun terkejut bc story psl beliau..
sesungguhnya Allah lebih mengetahui antara yg hak dan yg batil..kebenaran akan pasti Allah tunjukkan nnt..

sesungguhnya fitnah itu lebih besar dosanya dr membunuh..renung2kan..

ardinihumaira berkata...

kisah uncle tu kan wat majoriti orang rasa meluat..

kakchik@ella berkata...

kak ella pun dah baca yong. Entahlah tak tau nk ckp apa. Dunia zmn skrg .. Mcm2!!

rieyana ynn berkata...

wah....mcm2 dunia skrg...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...