Khamis, 11 November 2010

:: Selain Hantu Sup..Hantu Salad Juga ada ::

hahhahaha..yang ni lagi lawak.tak sudah dengan soup..salad pon sodap meh..
ni suma penangan makan kat Dome juga..ni dia salad nya

salad ayam..ada cheese..ada salad, sayur n bla9...nyum2..makan 4 org pon x hbis..huhu.banyak gila..lagipon maa tak sempat nak habiskan sbb yong n da geng berkejar nak p tgk movie citer hantu ari tu..hahha



nyesal x bagi habis..kat sini dah la xde Dome..nak makan kena p Penang..esok nak p la Penang.. :)





apa dinner korang malam ni ek? Salad ke? :p

5 ulasan:

Rara Farah berkata...

huhuhu ....tasuke salad...

Zezebel berkata...

Salam kenal.
Ni makanan untuk diet ni. Hehehehehe....

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

tak makan apa2...

lagi buzy nie...maybe air suam jer

Nabiel berkata...

pehhh~
cm sedap jek yong?huhuhu
tp nmpk byk pn ade~

ardinihumaira berkata...

sedap2! fav dni:)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...