Khamis, 11 November 2010

:: Bagus Berfesyen..Jadikan Seseorang itu Icon anda ::

wawawa..bajet nak suh orang jadikan Yong icon la ek.maaf..bukan itu maksud saya..
sejak dua menjak ni..ramai orang suka berfesyen kan..pastu jadikan orang itu orang ini sebagai Icon fesyen dorg..its oke.bagus kan macam tu? dah suka berfesyen..mestilah penampilan sentiasa kemas dan kamu mesti kelihatan sangat gojes kan! awww


Tapi kan..dalam ke"gila"an nak berfesyen tu..hati-hati la ya..jangan sampai kamu kelihatan sangat pelik pada penampilan kamu..melainkan orang kata " ang da lawa, pakai apa pon lawa"..hahhaa..mcm tu xpe kot..

ada la juga yong tengok orang tu..nak cuba fesyen icon dia..alamak..skali tengok nak "pingsan" rasanya.cemana dia kata elok dengan penampilan dia tu? maybe mata yong x oke kot ek..contact lens kena tukar lagi ni :P

haha..bukan nak mengata orang.peringatan untuk diri yong sendiri juga.sebab yong juga suka pakai yang pelik2..yang paling utama..baju yong tu suma bukan dari Butik.kalo btau pon beli dari mana mesti korang tak percaya..malu je nak btau..
oke.akhir kata..dah pakai baju tu.tanya2 la orang sekeliling."elok tak aku pakai mcm ni??" jangan syok sendiri cakap LAWA.. sekian..




Ikhlas,
aku yang pelik!





4 ulasan:

Sophia Rani berkata...

berfesyen is good tau... penampilan yg bagus dpt meningkatkan keyakinan diri.. ;)

ardinihumaira berkata...

jangan lupa syarat2 fesyen juga tau yong ;) longgar, labuh, menutup aurat..

Redbloodsnow berkata...

zie x suke taw fesyen yg pelik². zie nih kira updated fesyen gak tp biar fesyen tuh selesa kita pakai n menutup aurar, tol x yong :)

Amoi MiyaSya berkata...

wani pon suke berfesyen jugak :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...