Khamis, 4 November 2010

:: Pesta Cahaya tu apa?? ::

ecece..macam xtau pulak yong ni kan? padahal depan umah tu penuh umah India..haha..oke masyarakat majmuk haruslah tinggal dalam satu komuniti secara aman..haha

oke..macam biasa la kan..kalo da dekat nak deepavali ni..jiran-jiran-jirang depan umah yong ni pakat-pakat berlawan la sapa letak lampu lagi banyak..mentang-mentang la nama pon pesta cahaya kan...habis penuh umah dorang letak lampu kelip-kelip tu.skali pagar dorg letak.. :p
tengok umah sebelah letak banyak lampu.esok pulak umah sebelah lagi tambah lampu dia..haish! mujur xde kamera..kalo tak..nak je tunjuk ha cemana penuhnya umah dorang dengan lampu~

yela..semua india kayo-kayo tu.nak tambah lampu lagi? den xdo hal..hahahah

kat kawasan umah korang amacam pulak? ada nampak tak tetiba banyak gila lampu kat sesebuah rumah tu? 



Nota Alinac- kaya la si penjual lampu

7 ulasan:

Magrib berkata...

pesta deepavali adalah haram untuk umat islam sambut.. sbb, pesta tersebut berkaitan dengan tuhan mereka.. kalo kita smbut, kita seperti mereka.. (boleh murtad).. lain la kalo tahun baru cina.. sbb mereka menyambut tahun baru...

anyway.. alinac... jom kita kapel.. jom la.. jom la... jom la kapel.. hehe

ardinihumaira berkata...

yong...nati dni reply email tau..
tak keruan dni tak habiskan bw ni hehe

Mr feckry berkata...

bilik gua tak ada lampu..nak pi tibai lampu kat pest lampu la

AngahSayang2314 berkata...

ada2 memang ada kalau kawasan umah mak angah.... hehehe

Wan Gerrard berkata...

Happy Deepavali yong =P

miszlullaby berkata...

kekekeke....rumah ML dalam 10-15minit nak ke batu caves...kalau deepavali ke ape raye2 india tu..mmg sesak ar,xle nak kuar..benci betul..hihi

Roxy zai berkata...

yeay!! bil melambung jgak la jawabnya!hakhakhkha

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...