Jumaat, 12 November 2010

:: nak Segarkan Wajah dan Make-up tahan lama ?? ::

jeng..jeng..jeng..

here..mari dekat..mari rapat..hari ni nak tunjuk satu produk ni..produk ni da lama dalam simpanan yong..terlupa nak promote.ngee

namanya Mistine PURENESEE Refreshing Mineral Spray..gini rupa dia

comel kan?

spray ni bertujuan untuk menyegarkan wajah, membuatkan make-up di wajah kita tahan lebih lama, dan kulit akan nampak lebih cerah dan berseri..

so bila nak pakai spray ni? 

spray ni kita bole pakai sebelum dan selepas make-up.slalunya orang akan pakai sebelum make-up la..sebab nak segarkan kulit kita ni haa..yong pon ada jugak tau..yong pakai bila-bila masa jerk.sebab kulit yong jenis kering..so kena la bawak benda alah ni dimana-mana..senang nanti rasa kering je muka ni..spray terus tanpa rasa bersalah..dan x perlu di lap..biar jerk dia kering sendiri..mudah kan?

oke..kalo ada yang berminat..bole roger yong ek..


tata!

9 ulasan:

saya_arief berkata...

laki bleh pakai x..
hoho

::m!SS edURA hanUM:: berkata...

yong..bape yer harga spray nie

~aL!n~ berkata...

bape rm nih yong

ardinihumaira berkata...

wahhh...
berapa harganya yong

Redbloodsnow berkata...

brape harge die yunk. zie gune yg brand ZA nyer..nk skodeng kat kedai yong ah..hehe

fathiah berkata...

kulit berminyak sesuai x pakai ni yong

fathiah berkata...

kulit berminyak sesuai x pakai ni yong

fathiah berkata...

kulit berminyak sesuai x pakai ni yong

LurvelyAmiera berkata...

yong,klu kulit b'mnyak pown bley gune ke..??

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...