Sabtu, 27 November 2010

mencari Jalan Kedah di Pulau Pinang.

pandangan belakang shawl suci murni :)

semalam yong teman kawan yong pergi ke Penang.ada urusan kerja katanya.dia kerja anta pelan ke sebuah syarikat arkitek di Penang.syarikat berkenaan berada di Jalan Kedah.



see..Jalan Kedah pon ada kat Penang tau.bukan kat Kedah jerk..kawan yong ajak yong teman dia sebab dia pon tak tahu tempat tu kat mana.so sambil dia bawak kete.yong pon guna la goggle map utk BB. huh.tetiba ja Map ni berfungsi kali ni.sebelum ni tak berfungsi pon.jenuh nak paham cara nak gunanya.



so.berpandukan goggle map ni.sampai la juga kami ke tempat tu.tu pun jenuh sesat jugak.hahaha



ingatkan syarikat besar.sekali tengok.mak aihhhhhh, kecik je.da la biasa2 je bangunan.dengan Jalan Kedah sangat la sempit...huhu.tapi kan.sebelah Jalan Kedah tu ada Jalan Kelantan tau.hahahaah x caya korang bole je goggle.tgk kat map oke!



so pastu terus balik SP.singgah umah kawan yong dulu pekena laksa.wah..peberet tu oi.menambah x cover da yong..kekeke.



dah tu balik umah tetiba rasa penat gila.. padahal tadi dok dalam kete jerk. tu pon rasa penat plus ngantok gila..



haa today ada hal lagi nak kena keluar dengan kawan.aiya..mesti penat jugak..sabar jelah.. dah2..nak p bersiap.harus chumil2..ngeee







Nota alinac-Jalan Kedah kat Sabah pon ada katanya..btol ker?



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

5 ulasan:

Kancilbiru berkata...

cantikla walaupun belakang jer..hihihi

Salmia berkata...

cantik tudung!

Uruchimaru @ kf berkata...

jln sekapur sireh ade tak Yong? hihi..

Pencacai Alim berkata...

pompuan pakai tudung bagi aku lebih seksi dan anggun..

ardinihumaira berkata...

gojes2!. lom penah jumpa yang cemni. kenannya dni tengok :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...