Isnin, 29 November 2010

:: masak lemak cili padi berjaya!!!!! ::



syukur Alhamdulillah ke hadrat Ilahi kerana yong berjaya buat apa yang yong rancang hari ni hehehe



kan smlm yong ada btau yong nak masak "masak lemak cili padi".. ha da siap da tau...amacam? ada rupa tak? tu masak lemak pucuk ubi+jantung pisang.



mak aihhhh, sodap ya ampun. memang nak je makan seperiuk.tak yong sangka bukan susah pon nak masak ni.heheh.cuma sblm ni kan dok pk negativ ja so ingat nak masak masakan kg ni kira susah la.



tapi td blaja masak.laa senang je ke.tak susah pon :) oke pasni takda alasan nk ngelat lagi.esok harus cuba resepi yang lain. tapi gulai last skali la. gulai yong tak suka sangat. tp orang cakap gulai senang je ek? xpe. nanti kita tengok senang ke susah. sekarang tak dapat nak bayangkan lagi.



bukan tak pernah masak.masalahnyer sekali masak, sekali je la ingat. esok nyer lupa da.hahaha



so pasni. nak masak tulis resepi.







Nota alinac-tak sabar tgu esok :)



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

13 ulasan:

Puteri Iqa Izyan berkata...

bestnya..
iqa baru pndai masak kari ayam. tu pun gune perencah.. haha

ct noarizah berkata...

Yong...yg yong msk tu bkn gulai ke...bersantan tu kan?

Nana Aris berkata...

yong..cedapnye jantung hati eh jantung pisang tu..favorite i tu..hehe camne tak 'sehat' akak ni..hehe

E.d.Y berkata...

rindu masakan msia..huhu

Citarasa Rinduan berkata...

tahniah yong

semoga esok dapat masak yang lagi hebat..chaiyok..

mie berkata...

lapo plak ni....
sedap pedas2 ni..

tiefazatie berkata...

wah!!!best kan2..blh msk2 nie..hihi..tahniah yong!

Kalamhati berkata...

hehe tahniah!

dah boleh kawin dah adik akak ni..hihihi guwau je yong

annfrendly berkata...

wow.. nampak sedap..
pandainye yong masak..
orang utara pon pandai masak lemak cili api.. kelasss..

ardinihumaira berkata...

nak resipe! :D

Uruchimaru @ kf berkata...

emm hrp dpt bljr masak lagi iyer..

pe kate bljr buat mee bandung..!

nadey berkata...

TERBAIKLAH KO NI!!!!!!!!!!!!!!!

Wawan3y. berkata...

wah pndainya masak lemak2 neh, sy kalo main2 dgn santan neh mmg failed r, xckup ilmu lg, huhu

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...