Isnin, 29 November 2010

:: Kuasa Make-Up ::

korang rasa diri korang tak cantik?



jangan risau ya..guna je make-up.sure bole jadi mcm dorang.huhu



tengok lah pic kat bawah ni..dorang ni biasa-biasa je kan..



sekali da make-up..huh! lawa da jadi nyer..



yong pon nak belajar make-up lagi la..kasi up sket..hahaha



Nota ALinac-bersyukur dengan apa yang ada :) amin

16 ulasan:

mie berkata...

make up sedang2 saja...
jangan over, nnti lain polak jadinya...

Amirrah Zawani berkata...

i tak tau mekap.. =_=

tp best kan kalau pandai mekap..
muka biasa pun boleh nampak cun gila kan.. hehe!!!

makdara TERdiva berkata...

nak jugak! nak jugak! :)

fathiah berkata...

betol2... nak belajar make up jugak la... wee.. papepun syukor an

:~:Budak Degil :~: berkata...

dak degil kalo xmekap muke macam orang sakit..hehe

izyanty collection berkata...

alamak xdan nak me-up camna...

AngahSayang2314 berkata...

wah...bestnyer..kalau macam tue angah pun bersyukur gakkk

Anna Boleyn berkata...

yep yep semua orang boleh jadi cantik... :) hasil magic mekap. :)

alexa yussida berkata...

fuyoooo~bertukar terus cam otromen jupe raksasa^^

aritu masa alexa ngadu kat sorg akak
'tua ngn blaja dah alexa ni kak..'
die ckp pe taw..'xpe,pompuan tua pon leh tutup,pki je make up..'

erk..kesitu lak kakak tu..hehe^^

Salmia berkata...

mia tak pandai make up. hehehe

ijatnuar87 berkata...

ahaks...dah pernah tgk dah ni...mmg xdisangka btol hasilnyer...tp gitu la,kecantikan asli jugak tetap menjadi pojaan,hehehe

cikgu isza berkata...

klo terlebih pun kadangkala jadi buruk juga..
simple2 aje.. :)

Uruchimaru @ kf berkata...

hihi.suke tgk pic yong senyum tanpe make up!

SyUhAdA berkata...

btol tu yong..
bersyukur dgn ape yg ad..~

annfrendly berkata...

wow..wow..woww..
cantiknye bile dorang dah mekap..
haaa.. ann minat mekap.. tapi duit tu agak terhad nak beli mekap.. so sekarang kena lupekan dulu hobi ann..

Sophia Rani berkata...

kamu lagi cantek laa.. :)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...