Sabtu, 13 November 2010

:: Koleksi Pin dan Shawl Clip Yong::

ala..orang lain suka fesyen.yong pon suka jugak..tapi fesyen yong ala-ala dak kampung glamour jerk..kah kah kah..

xde la..mana la glamour..sebut la nama yong, sapa pon tak kenal...
oke mai nak tunjuk sket koleksi pin & hair clip yang yong pakai bersama shawl.yang ni yang berjaya ditemui jerk..ada yang da lesap kemana tak tau..:p



here.

sket je ado..nanti nak p beli lagi..kekeke..
tok yong cakap nak tolong buatkan reben tu kat yong..sebab yong beli dengan harga yang tak berpatutan bagi tok...maka tok marah...
yong da btau da kat tok..."yong nak reben besar tapak tangan ya tok..hehe"


bila pakai ngn shawl @ slendang..nampak mcm gni la..pakai ngan jubah gitu..awww..sopan tak.hahaha





korang suka pakai pin yang cemana ek??

5 ulasan:

nurezzat berkata...

canteknye...... shawl clip tu..
k.yong pon sweet je pakai..
ezzat nak jugak!

♥yaya♥ berkata...

yong bli mna....nak gak
T_T

Rara Farah berkata...

da lame mengidam benda nieyh...huhuhu....waaaaaaaa

Sophia Rani berkata...

teringin gak nak pakai pin besar2 cm tu.. tp segan.. hheheh

FarhanaFabulous berkata...

comel2 la die punye clip...nak 1 bule?

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...