Ahad, 7 November 2010

:: Jom join Giveaway~Alinac Membership ::

salam semua..maaf yong tak dapat nak blogwalking dari semalam..hari ni pon xde kesempatan lagi..tapi yong nak btau ni..yong ada buat satu lagi Giveaway..saya yang sudi bole la join ek..hadiahnya biasa-biasa je..

kepada yang berminat bole klik sini ek..

yong terpaksa buat entri ni dengan cepat..sebab rushing nak g bercuti~ kekeke..mummy da tunguu tu.adoi..seram sejuk je rasa bila buat orang tunggu2 kita ni kan..

oke tu je nak btau..kalo yong ada masa terluang..yong akan jejak korang semula..jangan lupa join Giveaway yong tu ek..hehe


nak g pantai lagi ni..yahoooo!






muah!

6 ulasan:

SweetSyaza berkata...

macam best je,nak join la..

Tomato Gurl's Life berkata...

cam best nak join..jap nak pi usha n3 tue..

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

meh j0ing yg l0lly nye lak =P

Anna Boleyn berkata...

waahh nak pergi bercuti ke yong? nak ikut!

Amoi berkata...

bestnya kalau give away. haha~

Redbloodsnow berkata...

alaaa...disebabkan zie terlampau bz last week, tros terlepas GA nih..sobsobosb

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...