Selasa, 30 November 2010

:: cucur udang oat pedas ::



semalam yong ada buat cucur udang oat. sedap tau. korang pernah cuba tak?



hehe. tah cemana smlm mood bagus untuk memasak.jadi tok pon kerah la yong masa untuk sarapan, makan tengahri dan makan ptg.



resepi cucur udang tu mcm biasa la kan.takkan sedari2 kat luar sana x tau cane nak buat cucur udang.just simple. resepi sama jerk cuma tambah oat dan cili yang sudah di blend. taruk banyak sket kepada yang suka pedas ek.



so kepada puan2 yang tak tahu nak masak apa untuk makan ptg ni. bole la yer cuba cucur udang oat pedas ni. udang jangan lupa taruk skali ek.hehehe





tata!



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

10 ulasan:

kakchik@ella berkata...

cam sedap je yong. hehe ..

SyUhAdA berkata...

xpenah campur oat pon..
msti sedap kan,yong?

alinac lover berkata...

not bad la akak..hehe mmg nymu2

♥ Roshazzy Shag ♥ berkata...

Ohh. Tambah ikut suka banyak mana lah ye oat tu? Nak cuba gak nanti ;)

nadey berkata...

YA ALLAHHHHHHHHHHHHHH

LAPA BALIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roxy zai berkata...

wah..siap ada oat..bgus utk jantung!ehek!=)

Sophia Rani berkata...

bagus2.. nnt boleh buat.. hehe

rieyana ynn berkata...

cucur udang memang best..ni kan pula..ada sikit kelainan...mesti best...;d

ardinihumaira berkata...

bagus ni yong. t dni nak wat gak :D

Redbloodsnow berkata...

rajin ah yong nih. zie paling malas nk buat benda gnie² taw..haha

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...