Ahad, 28 November 2010

::Coco Pie Vs Koko Pie ::



haa cuba korang sebut tengok ayat di atas? ada beza ke?



macam sama je kan? tapi berbeza tau. berbeza perkataan dan rasanya..



sebelum ni memang yong suka beli Coco Pie. tp da kebetulan jumpa Koko Pie ni terpaksa la derhaka jap sbb nak rasa taste nyer cane kan?



result. susah tentu la Coco Pie sodap lagi. and mahal sket la dari Koko Pie. Koko Pie ni pon bole tahan juga sodap nyer. but coklatnyer x byk.so x puas la mkn kan.



harga pulak.. lebih murah dari Coco Pie. klo rm5 tu da bole dapat 1kotak Koko Pie.sekotak ada 24. waa..byk kan? syok aww smbil on9 sambil makan snack. nyum2..



ni terbaru. baru beli Coco Pie warna pink. leh tahan juga rasa nya..korang da penah makan tak? kalo belom bole p cuba ek.





Nota Alinac-Dni da cuba ke belum ek? tgk Coco Pie tingat dni aww



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

5 ulasan:

SyUhAdA berkata...

dh lme xmkn coco pie..
yg pink tu x penah mkn lg..

ardinihumaira berkata...

yang pink tuh lom try...
tak aciiii! nak g curik skang gak :D

Uruchimaru @ kf berkata...

mcm enak je ni..nnti nk ushar2lah..

Sophia Rani berkata...

yang pibk tu tak pernah try lg.. pernah try cocopie biru je... tapi tak la gemar sgt.. hehehe

alexa yussida berkata...

sedappp kann..
cokletiii:D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...