Ahad, 31 Oktober 2010

:: yeah..pengorban yang berbaloi-baloi ::

haha..kelate menang! well done~ sian abg halim x dpt nak tgk..xpe tgk ulangan je ek yang..haha

so now..yong just waiting for him.maybe dalam 1 jam lebey lagi sampai la tu..biasanya kalo abg halim nak datang, yong tak tido malam pon.yela..abg halim kaki tido.kalo dia terlepas stesen..jawabnya yong kena la p amik dia kat alor setar..penah dia sampai perlis tau..terlepas ke alor star byk kali da... :p

mak aih..penat yong tunggu..dari patot sampai sungai petani pkol 4 pg..dia akan sampai pkol 11 pg dr perlis nun ha..

oke sebab tak nak jadi mcm tu lagi..maka yong akan tunggu dia sampai la dia selamat sampai..yong pulak kalo tido..hurm :p susah nak dgr bunyik bom meletop..hahaha..kalo 16 kali belom tentu dgr..

oke la..update seterusnya esok la ek..hope abg halim slamat tiba disini..sedey masa tgk berita..kemalangan bus ekpress sbb brek x berfungsi dgn baik..pemandu pulak xde lesen..haih! cemana la leh jd gitu..sedey nk nangis tau!

ni gambar masa belajar dulu kat melaka..kih kih kih~ amacam..skema tak?

4 ulasan:

fadhli berkata...

so sweet :)

ardinihumaira berkata...

turun kat shahab tu eyy? rindu ah ngan perlis dan alor staq! :)

Amirrah Zawani berkata...

tudia aih..
lepaih sampai ke perlis ka.. haha!!

ishh.. boleh pulak pandu xda lesen..

annfrendly berkata...

bagusnye yong..siap berjaga semata2 tanak abg halim dia terlepas stesen..
nanti gi jemput kat stesen bawak kete elok2 taw...

hihiii.. tido pengsan yer.. samelah macam ann..

comelnye yong pakai spek bingkai itam ;)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...