Jumaat, 22 Oktober 2010

:: yeah! COCO PIE ::


semalam..yong kuar sorang-sorang~takda teman weh! sian yong..huhu.

pegi bank then shopping sket-sket..

tok suh p bli beras..
erm..alang-alang nak beli beras..yong pon amik la pape yang patut..
hajat nak buat aiskrim.
dapat resepi baru :p maka haruslah dicuba ye tak?

oke..da amik barang-barang yang diperlukan..nampak jugak COCO PIE..

wah.da lama ku cari.akhirnya jumpa jugak.
hambik ko! sekali yong amik dua peket..hihi.
puas hati.tapi bukan ada banyak pon.sebungkus ada 6 jerk :(
sket kan?

oreo tu amik juga sebagai perasa tambahan dalam aiskrim yong :)

 

sebelum bli barang dapur..yong ada usha kedai shawl.

saja-saja tengok..berkenan pulak shawl ni.

warna oren takda lagi.maka kena bli la kan..
kang balik tanpa beli bole buat tak tidur malam aww


amacam? sesuai tak warna ni dengan yong? 
terang betol warna ni..dari jauh da nampak YONG! hehe
tgk shawl tu je ek..abaikan alergi yang ada pada bibir tu.huduh!




Nota Alinac-risiko sebagai penjual kosmetik ialah harus mencuba segala produk yang dijual..maka, inilah akibatnya..hahahha..kalo x oke maknanya produk tu tak boleh dijual!

9 ulasan:

AngahSayang2314 berkata...

betul tue yong yg penting kena try segala2 produk yg di jual kan?? kalau tak pasal2 lak kena saman kalau silap langkah

Amirrah Zawani berkata...

cocopiee..
haha!! lama x makan..
btw.. cantik shawl tu.. sesuai :)

E.d.Y berkata...

alololo..comelnye...hehe

-telordibasuh- berkata...

hehee..ala yong pakai ape pon lawa hehe..iklas ni

IntanBerlian berkata...

haha sesuai2.. rasa mcm nak rembat gak la.haha.

d_tieah berkata...

Sesuai sangat yong..
Hehe..

ardinihumaira berkata...

fav dni tu yong...gulpp

Anna Boleyn berkata...

cantik shawl tu yong. ala yong pakai apa-apapun cantik. dah cantik orangnya. :)

p/s :hari ni anna boleyn happy sangat sebab :

2266 pageviews with 1145 unique visitors for Hana Love Nest!

annfrendly berkata...

nyummm coco pie. nak jugak.. nanti nak p beli...

cantik laa kaler shawl tu.. nampak menyerlah keserian wajah alinac..

isk.. kesiannye.. payah juga yer.. kene test dulu semua produk..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...