Sabtu, 30 Oktober 2010

:: Wish yang hampir tercapai ::

ingat tak semalam yong ada satu permintaan..hehe

Akhirnya kini pasti okeh! hahahah..dok tunggu dan tunggu dan tunggu..lastly, my abe bersetuju untuk datang ke sini..kelate-kedah takda la jauh sgt..around 4 hours da sampai kalo naik bus..naik kete lg cepat la kan.tapi abe halim nek bus jer dtg sini.esok pagi-pagi yong kena p amik dia kt stesen bus..

mengada kan yong.laptop rosak pon nak pgl abg halim dr kelate suh baiki..hehe (korang tak rasa ke ini semua helah yong je nak jumpa abg halim..hahaha)

tapi kesian juga kan..bertolak malam ni..esok pagi sampai..dan malam esok juga kena bertolak pulang ke kelantan T__T melainkan KELANTAN MENANG MALAM NI..dapat la tambah cuti lagi satu hari..hoho macam buat penganiayaan pulak yong ni kan??

abg halim cakap takpa la..asalkan dapat datang..hoho! ni sayang lebey ni.. sian abg halim..mesti sakit-sakit badan nanti..nak kasi makjun taknak pulak dia :p

oke la u all..mood happy ni..hilang migrain..ngee



Nota Alinac-mentang-mentang la doctor love nk sampai..laptop terus loading x berhenti.sejam tercongok depan laptop tanpa buat apa-apa.terpaksa pinjam PC budak-budak ni utk blogging.cis!

7 ulasan:

Nsyzwni berkata...

hebat la akk , cari peluang nak jumpe bf :)

suzie rahman berkata...

lor abe ore klate...hik3.. bau budu lh yong pas ni.hihihihi..jgn risau. klate mene! esok cti lh! yeah3.

Cik Su berkata...

cian abg halim kan..mesti penat tue..demi yong tersayang la katakan

Lelaki Ini berkata...

hahahaha
manja nyew diew@!

ardinihumaira berkata...

bila dni nak jumpa deen.. sobss :'(

Amirrah Zawani berkata...

wahhhh..
syg betul abg halim ke kamu..
sanggup dtg utk baiki latop je..
bagus bagus.. bertuah kamu :)

Pencacai Alim berkata...

mcm citer hindustan pon ada

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...