Khamis, 14 Oktober 2010

:: second orange cake from Alinac Kitchen ::

yong baru lepas buat kek lagi..td da buat..tapi da habis..hehe..kan ada tetamu tadi..pastu yong bawak p kat umah abah..

so pas balik dari rumah abah yong buat lagi..sebab esok abang halim sampai..leh kasi dia makan..ngee..padahal abg halim tak suka makan kek.esok kena paksa dia makan juga! sian yong buat dia x makan kan?

huaa..ari ni elok-elok sihat..tetibe kena migrain lagi.. T__T apa nak jadi dengan yong sekarang..migrain kerap sangat.dari kepala belah kanan..hari ni belah kiri pula.selera makan makin kurang..tiap kali waktu makan asyik kena paksa aja :( dok panggil-panggil banyak kali.sakiiiiiiiit telinga! hahahha..

isk..rasa ada yang tak kena..yong kena buat jadual harian supaya hidup yong lebih teratur terutama waktu makan, mandi dan tidur..mandi pon kena wat jadual ka?? huhu..mestilah..sebab sejak dari darjah 5 kalo yong tak silap yong da kerap mandi malam..sampai la sekarang..dan makin teruk..sekarang ni dah la tido pkol 3@4 pagi..mandi malam pkol 12@1 pagi..gila tak?? rasa macam da mereng da sekarang..

oke la..next entri la yong tunjuk picture kek tu yer..skg xleh lagi..sakit otak la..


nota ALinac- waiting for abg halim dis nite...dia dalam perjalanan..semoga tidak terlepas station lagi~ amin!

1 ulasan:

PIDUT ASiS berkata...

yong,nak KEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...