Selasa, 19 Oktober 2010

:: Migrain?? Again??? ::

wah..dah la tengah bz dengan agenda baru..nak edit semua harga produk secara berseorangan bukan tugas yang mudah yer..

tambah dengan cuaca panas..yong berjaya dapat Migrain lagi pada hari ni..sobs..sobs. 

apa la nasib ni.sakit tak henti..:( tapi takpe..dugaan tu.maknanya Allah sayangkan yong kan?

da sakit macam ni..macam biasa la..perlukan pertolongan tok tersayang.kena urut kepala ni dengan balm..kasi lega sket kepala ni..minggu ni..asyik bau balm je la rambut yong..

yong sayang tok sgt2 aww..kesian kat anak yatim ni kan..takda mak nak ngadu suka duka..kongsi kasih dengan orang lain je la.. huaaa T__T

takpe la..ada orang sayang pon da cukup kan?

tadi da sakit sangat yong kua p bli panadol..sekali nampak COCO PIE..
yay! akhirnya jumpa lagi..maka beli la 5..

ada 4 je sebab satu yong da makan :p
kalo dia jual satu kotak pon takpe..leh yong beli banyak sket..tapi ni jual satu-satu..mahal sket harga dia kalo beli satu-satu kan? takpe la..kasi lepas ngidam ni sudah la..da sihat p kuar cari satu kotak pula..

kawan yong suh p check doctor..sebab takut bukan migrain la..takut penyakit lain..:(

insyaAllah..next time yong akan pg..skg ni tak sempat la..maCAM-macam nak kena buat seorang..tak sempat nak fikir da ni..

maaf la hari ni tak sempat nak BW laju-laju..japg nak p tengok cerita ASMARA dan LAGENDA BUDAK SETAN.pastu habis cerita tu suma baru yong BW ya..thanks kepada yang join GA yong dan sudi komen pada setiap entri yong..nanti yong p ziarah anda pula ya..



Nota Alinac-miss my abg halim..huhu~

6 ulasan:

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

yong...take care yer

checkup doktor tau....

bab kak ayu senyum sorang-sorang sebab yong dah dapat cocopie.....hehehehehe..makan banyak2 yer...

Kalamhati berkata...

btul tu yong..kena pegi check..akak pun migrain gak..slalu doc bagi ubat 'syndo migrain'..kuat ubat ni dan dikawal ketat..kena ada signature doc baru dpt..

migrain ni cemtu la yong..jap datang jap ilang..doc kata migrain ni takde panawar tp bleh 'tidur' kan dia..baper lama dia nak tido tu tak tau la..nnt tetiba dia jaga..sakit la balik..

makin berusia kita..makin kurang la migrain tu..taktau la..doc yg cakap..=)

nnt ada masa pegi wat checkup ye..

mia berkata...

yong dear..kena pegi cek cpt dear..nnti bule dpt ubat cpt..harap3 xde ape yg serius ek..amin.amin..take care

annfrendly berkata...

ciannya..
ann rasa elok juga kalau alinac gi jumpa doktor.. sebab nak pastikan penyakit apa.. nanti bolehlah berubat.

kalau migrain memang tak boleh berpanas, minum nescafe, tension.. nanti sakit makin menjadi...

alahai.. rindu kat bf yer.. Bf jauh ek??

ardinihumaira berkata...

hehe.. dni suka makan yang kaler koko punya. best2 dua2.. kasi kat dni la 4 lagi tu yong meh3;P

Ilhamny.com berkata...

sy masa ngandung anak yg kedua dulu, suka benorr mkn kek2 dlm plastik ala2 coco pie/London swiss kek &sbagainya ..tetiap ari nak mkn, beli berkotak2 kat maidin..skrg x dah..:)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...