Ahad, 3 Oktober 2010

:: masuk ke blog yong..korang sakit mata tak??

salam semua..minta pandangan..once u all masuk ke blog yong..korang ada masalah tak?
contoh ada sakit mata ke? sakit hati ke sbb lambat loading? if ada..sila beritahu ya..
yong berniat nak tukar template..tp masih dalam perancangan..korang rasa template yong sekarang ni da usang ke?nampak mcm ketinggalan zaman tak?


plis ya..bag la pandangan bernas..saya amat memerlukan pandangan anda :)



tq

nota Alinac- msa yong kecik..teka yong yang mana?

8 ulasan:

nys. berkata...

x sakit mata. okey jaa. cuma maybe belog hg berat. so lambat seket. aku taw hg yg mana. yg rambut pendek tuu! baju putih ada biru seket tuh! kiri habeh tuu laa. kn kn?

Sidratul Muntaha berkata...

don't makeover laa..
simple is perfect.

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

tak lah...ok jerk..heheheh..nape?

Wan Gerrard berkata...

Gerrard ok ja~
layan, mesti yang kecik skali tu =P

ProfHariz berkata...

Sekadar pendapat dulu blog nie berat tapi skrg dah x berat cuma kurangkan widget dan susunan banner tuh perbaiki biar jadi lebih wow.. hehehe

Tapi template nie okey kot cuma lebar dia tuh kasi lebar skit mesti okey :)

shasha berkata...

Yong :D

1st time dtg ne. x sakit mata pon. comel je blog yong. :)

E.d.Y berkata...

ok je..mana ada sakit mata...

mesti yong yg pakai baju putih tu...rambut pendek sikit

ardinihumaira berkata...

hehe... comelnya asa kecik2...

p/s: nak kata berat tu dni tatau sangat tapi macam orang lain juga.. rasanya sebab banyak widget.. k;)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...