Isnin, 25 Oktober 2010

:: makan pil kurus..bole kurus dalam seminggu::

wow! kagum tak? nak ke?

maap.yong x jual yer..ko gila nak makan pil dalam masa seminggu je leh kurus? nak mati cepat ke apa?

mana yong tahu? yong tgk FB smlm.ada orang ni suka sgt tag yong..xpe..its oke..dpt juga information..haha

nanti sok yong tag ko semula.jangan risau.. :p

yong pon jual produk slimming..but its slimming cream..bukan pil ya..yong tak nak customer yong mati cepat merana kerana makan benda-benda macam tu.slimming ni perlukan masa..bukan bole cepat-cepat..cuma perlu usaha..produk yong tu cuma membantu.kan da cakap..diet and senaman itu perlu kan..haish..

mcm biasa la..da produk mcm tu..mesti la ramai yang berminat..terpulang la masing-masing..

harga pil tu? mak aih..36 biji rm120..murah tak? bafak murah ko..hahhaa




Nota ALinac-kalo korang beli tak???

7 ulasan:

suzzsuzie berkata...

memang nak mati cepat..ksue pun sapu2 je cream kurus ni..dulu makan pas tu cam takleh tidur..mmg kkurus gila tp muka pucat lesi....macam nak mati gak la..anyway cantik header baru tu...sesuai la nama beautilicious..kena beauty tuan rumahnya

Mr feckry berkata...

yong,cek side effect dulu

AngahSayang2314 berkata...

tue la yong angah baru jer baca sat nie... macam tak caya jer kan??? product usa katanya eh biar betullll

blog-tips-kurus berkata...

uuuu...cepat kurus cepat dapat sakit lain tu!

kakchik@ella berkata...

lawa la awek pakai baju merah, tudung merah kat header banner tu. Anak sapa la tu eh? hehe ..

Pencacai Alim berkata...

mau..mau..hakhak

ardinihumaira berkata...

uiskkk...
mahal tu :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...