Khamis, 28 Oktober 2010

:: jom tengok apa kata Pemenang Giveaway yang Alinac anjurkan ::

haha..suka ek akak-akak kita dua orang ni bila dapat hadiah..hope hadiah tersebut dapat membantu serba sedikit about kesihatan dan penjagaan tubuh badan..senang citer..kasi slim sket..kalo da slim kasi ramping gitu! aww..heheh

ok.jom kita usha kata-kata pujangga dari pemenang yang pertama..korang bole klik sini oke. :)

see? siap promote seh! wow..hehe.thanks la akak yer..susah-susah je promote..kalut la mummy yong nak ke Siam lagi pasni...:)

dan kata-kata hebat dari pemenang kedua pulak bole tengok kat sini. patut ramai je masuk blog.dan kebanyakan dari blog angah..bila yong p tengok..haa..patot la..no wonder...promosi free lagi dapat..oke thanks juga kepada angah..semoga dapat slim dengan jayanya pasni..yeah!

sayang u all semua oke..pasni yong nak buat Giveaway lagi..tapi tak tahu nak kasi hadiah apa pulak...bole kasi cadangan??




Nota Alinac-dari pemerhatian yong..ramai juga akak-akak bloger suka kawan ngn yong ek..suka lah! sayang semua tau!

6 ulasan:

Sophia Rani berkata...

bestnye.. kamu da kurus ... hehehe...

Sophia Rani berkata...

bestnye.. kamu da kurus ... hehehe...

iddinm berkata...

Ayaa..lambat dah kalau mau join..hehe

ainzuryn berkata...

selalu wat GA, mehle join GA lak kat blog akak. Hadiahnya eyeshadow MAC.

ardinihumaira berkata...

sebab yong mesra orangnya :)

AngahSayang2314 berkata...

yong jgn risau ye....

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...