Khamis, 28 Oktober 2010

:: Header Baru Alinac Shoppe ::

psst Geng!! mai la sini tengok header baru untuk blogshop yong..cantik tak..sila komen bole? haha..tapi macam biasa la kan..bukan yong yang buat.yong mana reti..hehe.

ada sorang blogger ni yang buatkan..namanya PINQIB..beliau bermurah hati untuk membuat 3 header untuk 3 orang terawal.dan yong orang kedua yang buat permintaan tersebut~

hehe..ini dia hasilnya


lawa kan? sesuai ngn jiwa yong yang pelangi ni..banyak warna merah..I LOVE IT oke!

lalala..happy sangat hari ni..sebab yong jual make-up pallete.haha.sapa nak boler order ya..terhad je tuh..

harga semua da sekali pos..oke tak? tak oke btau yong ek :)





Nota Alinac-jiwa pelangi.penah dengar tak?

10 ulasan:

ardinihumaira berkata...

wahh bestnya :)cun!

kakchik@ella berkata...

jiwa pelangi? jiwa warna warni la tu. Hehe ..

Farah Sygs berkata...

sis...cumel la header tu...siyes...

CT berkata...

cantik...cantikkkkkkkkkk mcm orgnya...hi3

Cik Su berkata...

cantek header dia...pelangi lagi tue

Amirrah Zawani berkata...

cantik... cantik..
pelangi2 ni i likeee :D

suzie rahman berkata...

hihi lawo yong..cm suzie lak suke pelangi.jom give me 5! ha3

Sophia Rani berkata...

wahhh.. berwarna warni... ni mesti sama ng jiwa u gak kan.. ;)

E.d.Y berkata...

cantik2...warna warni lg..

nadey berkata...

tgu aku buat akaun bank aku nnti!!!!!!!! slalu lah aku order brg2 kt ko k!!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...