Ahad, 24 Oktober 2010

:: header baru..beauty ke yong? ::

da tgk header terbaru yong?? lawa tak??


anyways..ada sedikit rasa happy..pliss happykan yong :)

otak da kurang berat.tp masalah tak kurang lagi.kejap lagi pas hbis kelas agama nk p pos brg..sapa nk tlg yong jpg ek?

ari tu yong suh adik perempuan yong masuk pejabat pos laju tu.akak kaunter tu tanya "kenapa kakak tak masuk??" 

haish! yong xmasuk pon tanya ka? hahaha..
isu..isu..

14 ulasan:

Mar berkata...

cantik header tu,...sesuai dah ngan merah,he

mia berkata...

sweet sgt yong...cantek..

Amirrah Zawani berkata...

cantik cantik...
suka yg bunga rose kat tepi2 tu :)

ainzuryn berkata...

header ni nampak lebih menyerlah, lebih hangat dari biasa..heee

ello berkata...

cantik...!!!!

yong memang cantik pun..

background pun cantik.. header pun cantik..!!

ardinihumaira berkata...

cumellah header tu yong! :D

SyUhAdA berkata...

cntiknye header bru tu..
wat sndri ke?

kakchik@ella berkata...

header baru cantek sbb tuan punya blog nya pun cantek. suka lah yong. hehe ..

Pinky Pixie berkata...

matching dengan background! lawa =)

Derus berkata...

mestilah perasaan..hehe

fathiah berkata...

cantek2 :)

annfrendly berkata...

cun header yong.
ann suke gambar yong yang tunduk sambil senyum tu.. so sweet..

agaknye orang pejabat pos tu heran..
selalu yong yang masuk.. kenape haritu adik yong masuk.. dia rindu la tu gamaknye

E.d.Y berkata...

wah2..header baru nampaknya

IntanBerlian berkata...

yong camne wat header cantik. sedih aku tak pandai buat header.huhuk.

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...