Rabu, 20 Oktober 2010

:: Bus Stop Paling Best! ::


hari ni jom kita gerak naik bus nak? 

kalo bus stop macam ni ada kat Malaysia..yong pon excited.tapi takde kan??

semangat bola di mana-mana..hehe..sambil nyanyi "Brazil..lala.lala"
 rasa heaven jer..oh besh nyaa

 err..rasa-rasa ada air-cond tak??

 hehe..tingat nak makan buah tembikai

ala..xyah p taman permainan..leh lepas gian kat bus stop je..oke?



Nota Alinac-lama da xnaik bus ek?

5 ulasan:

ainzuryn berkata...

untuk buat bus stop camtu rasanya lebih senang dari nak mantainkannyer.Ditambah dengan sikap kurang bertanggungjawab sesetengah orang kita...

Kalamhati berkata...

wheeehuuu bestnye..kalau bus stand ghopa gitu alamatnya ramai la tukar naik bas lak pasni..=p

Salmia berkata...

silap2 ada yang berkampung kt situ.. hiks..

d_tieah berkata...

Bus stop yang ade buaian tu best..
Haha..
Gerenti x trasa lama tnggu bas kan..
*Org putih ni kreatif lah..

Amirrah Zawani berkata...

best kan kalo mesia ada cm tu..
tp takut kalo ada nanti,, org ramai bukan nak tunggu bas,, tapi ramai sbb nak ambil gambar.. cantik sgt.. ehe!!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...