Isnin, 4 Oktober 2010

:: beberapa perkara penting..sila baca!!! ::

hi semua..maybe malam ni entri pendek aja :)
esok lak sambung berblogging..
just nak btau beberapa perkara penting...




pertama-sila jangan kuar ajar/biadap dengan ibu bapa..berdosa korang tahu tak..ckp "eh" pon xbole..inikan pula perkataan yg lebih panjang..td yong bru je "ajar" adik sepupu yong..agak biadap dgn mummy..haish! very pantang oke.. kalo da xde mama mcm yong..bru dia tahu langit tinggi ke rendah..baru tahu rindu kpd org yang tiada tu mcm mana..dia xpenah rasa.. T_____T  sayangi la ibu bapa anda!


kedua-esok yong nak promosi NOCSAR.harga giler..oke! kalo sesiapa berminat bole la contact yong ye.nak tahu NOSCAR tu apa?? klik sini
itu harga belum promosi ya :) esok promosi hangat untuk produk terbaik!


ketiga-besh aww sms free..korang da cuba ke?? kawan yong pon ske..abg halim baru tahu..ngeh2..sok dia pon nk buat juga..so time on9..leh la smbil2 msg..jimat kredit! hehe
eh korang nak juga?? klik sini utk sms free ya


keempat- follower yong da 350.maka dengan itu?? mcm biasa la..ada gift kpd yg bertuah! ngeh2..i like..




tata

3 ulasan:

Azuan berkata...

bab biadap tu sekarang memang banyak kot....

kakchik@ella berkata...

dtg tgk yong lagi. Byk kali akak dtg tpp tak leh komen kat shoutbox tu. Hehe ..

ardinihumaira berkata...

whoaaaaaa bestnya yang bertuah tu ;)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...