Rabu, 29 September 2010

:: Vitamin untuk rambut ::

bercerita tentang rambut..macam-macam petua kita dapat kan..so, xpayah la yong nk huraikan kat sini..td yong google pon..peh! berlambak la kua tips-tips untuk menjaga rambut...

so korang ada tips baik tak untuk menjaga rambut korang yang lawa tu..selain pg salun..kat umah pon kena rawat jugak kan rambut kita..

selain juga syampu n perapi..penggunaan vitamin @ serum untuk rambut juga perlu agar rambut kita kuat, lurus dan bersinar..kalo  yong.. yong guna vitamin yang ini untuk rambut..


kalo kat salun pon ada jual..rm1 kan utk satu kapsul..ala..kat Tv pon ada iklan nyer..ada jual kat Watson..Guardian..rm3 ++ utk 3 kapsul..murah ke mahal ek..

bagi yong rasa mahal la jugak..so daripada beli kat watson..yong pon da jual juga Vitamin ni..hari-hari pakai..puas hati..harga murah sket..rm15 include postage..ada 20 kapsul..

oke what??..marilah kita berjimat cermat..sayangi rambut anda.. :)






nota Alinac-rambut ibarat Mahkota wanita.

2 ulasan:

ardinihumaira berkata...

dni pun ada pakai vitamin rambut ;) rasa lembut je kan jadinya. bau pun wangi

kakchik@ella berkata...

Pe kabar yong? sehat ye?

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...