Rabu, 22 September 2010

:: Cara atau Tips Memikat Lelaki :

  • errr...saja mau share..sumber dari email ni..bukan dari otak yong! haha

  • macam gatal je kan info ni.tp yong tau..ada juga yang memerlukan..oke..let's read!

    ........................................................................................

Cara atau Tips Memikat Lelaki..


  1. Sentiasa tersenyum dan jangan bersikap sombong apabila berinteraksi dengan si dia.
  2. Berwatakan menarik (Persenaliti yang mampu mengugat hatinya).
  3. Jujur dan sentiasa merendah diri.
  4. Lakukan apa yang dia suka dan jangan lakukan apa yang dia tak suka.
  5. Mempunyai bentuk badan yang menarik dan melentik (terpulang kepada individu).
  6. Mempunyai tingkah laku yang baik dan lemah lembut.
  7. Pandai dalam memainkan peranan sebagai seorang wanita ketika berada disamping lelaki yang anda minati.
  8. Jangan terlalu mengongkong dan sangat bergantung kepada lelaki. Lelaki juga perlu wanita yang pandai berdikari. Tetapi jika dia sudi menolong apa salahnya. Tetapi jangan memaksa dan selalu sehingga menyusahkan si dia.
  9. Ketika berinteraksi dengan mereka jangan lupa gunakan bahasa tubuh yang anda ketahui seperti mata dan tangan.
  10. Jaga cara pemakaian anda,seksi atau tidak terpulang kepada lelaki yang anda minati.
  11. Sering memberikan kad ucapan buat si dia yang kamu minati sebagai rancangan pertama memikat dirinya.
  12. Lelaki sukakan wanita yang suka berterus terang tanpa menyembunyikan sesuatu.
  13. Apabila berhadapan dengan lelaki yang kamu minati, renung matanya dan tunjukkan sifat humor kamu. Ini adalah taktik untuk memberitahu si dia bahawa kamu boleh didekati tetapi bukan beerti kamu ini perempuan murahan dan mudah didekati.
  14. Jangan bersikap selalu jual mahal apabila berada bersama mereka.
  15. Bijak menyesuaikan diri dalam apa jua keadaan.
  16. Yang paling penting lelaki suka dimanjai dengan belaian dan kata-kata yang romantik.
  17. Jangan sesekali memperbandingkan dia dengan sesiapa sahaja. Lelaki cukup pantang dalam hal ini!



sumber-email

2 ulasan:

Gen Fujita berkata...

good tips, check out a few more:
30 Perkara Lelaki Tak Sempat Beritahu Wanita

kakchik@ella berkata...

Yess ...

Ari ni dah tak da malware lagi kat rmh yong ni. suka kak ela. hehe ..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...