Jumaat, 27 Ogos 2010

:: Jangan takut berfesyen bak kata HAWA ::

salam semua..hari ni kita kasi femes sket kwn yong yg sorg ni..NUR HAWA nama dia..
semalam Hawa ada buat entri tentang Jangan takut untuk berfesyen..so mcm besh lak tajuk nyer kan??
pinjam tajuk ek Hawa..jangan marah..hihi
so korang?takut tak berfesyen..suka tak try fesyen terbaru..suka tak pakai fesyen yang orang lain x pakai lagi...
kalo yong..stakat ni xde lagi takut...main hentam jerk..alhamdulillah stakat ni xde lagi yong pakai ala-ala LADY GAGAP..oke jerk..orang tgk pon x sakit mata..hahaha
semalam yong kuar...mcm biasa la..asyik-asyik kena pg ECONSAVE..nenek yong suh bli brg dapur...mcm ikan ke ayam ke sayur ke..muka ni la hari-hari kat ECONSAVE..adoi..kadang2 malas taw nk p..tp kalo x p..kang berbuka nak makan apa?
Disebabkan sekarang ni ramai da orang jual n bli skirt mini yang bole pakai ngn suar tu...maka yong pon ada la keinginan sebegitu rupa..tp yong malas nak order online..nak taw apa yong buat? yong pg kedai kain..then yong p bli kain..kain apa tah nama dia..lupa lak..kain tu bole buat inner syria jgk tu.jnis mcm getah2 tu..taw kan?
yong bli la dlm 3 warna..black,red and grey..yong kasi kat nenek yong..and tunjukkan contoh skali...ada contoh banyak dalam fb..amik sudah..hahahha
maka..dalam masa beberapa hari..siap la beberapa inner n skirt mini ai! awww..seksi gitu! hahaha
bila dipakai oleh yong..jadi la mcm ni...

 nampak x inner tu sama ngn skirt? hahha..tq for my grandmom!! muah2~

 bli ikan..haish!

 ni la keje ai sehari-hari..ai bukan beautician da..hahhaa

 bawal ada..sotong ada..bla.bla..blaa..



 hahhaha..oke x weh?? x oke pon nk pakai jugak! sian nenek i buat...u all ckp x cantik taw..
ada persoalan??kenapa yong pakai mask? hahhaha..tu kan fesyen..xde2...sekarang kan bulan puasa..jadi kulit yong jadi sgt2 kering..hbis bahagian bibir ni mengelupas..mujur ada mask dalam beg..dpt le pakai..oke what...?? :p


nota alinac=kalo yong pakai mask..agak-agak pekerja ECONSAVE dapat cam yong x? :P

15 ulasan:

Amirrah Zawani berkata...

Dah terjawab pertanyaan knapa pakai mask.. hehe

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

sangat nice yong..suke fesyen yong...still sopan even pakai skirt..eh yong jahit ke?

nys. berkata...

haa, aku br nk tegur dr hr tuh ms hg mai umh aku lg, aku pasan dah bibir ang kering smcm ja. tp ingtkn sbb posa kn :) cantik!

eqacashperlala berkata...

cantiklah pakai mcm tu

daboo® berkata...

haha. gaga adalah pencetus fashion. she's unique in her own way. everybody does. no offense :) and jangan takut berfashion? count me in. ;)

alinac lover berkata...

@Amirrah Zawanihahah..da agak mesti yg tertanya2.heheh

alinac lover berkata...

@Nur Hawa Mohd Zinnenek yong yg jahitkan :) cntik kan?

alinac lover berkata...

@nys.aku ada 3 skirt taw.hahha..seksi gitu!

alinac lover berkata...

@eqacashperlalatq2~

alinac lover berkata...

@daboo®ya btol tu!!!

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

cantik yong...

-telordibasuh- berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
-telordibasuh- berkata...

sape yg jadi tukang snap pic yong ni?haehe

alinac lover berkata...

@-telordibasuh-haaa..da paham..hehhe..adik yong..yong bli brg..dia tlg snap.hahha~

Che Armster berkata...

no komen.. gue buta fesyen

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...