Ahad, 18 Julai 2010

:: Tahi pertama suri anak tom cruise dikeraskan ::



sapa nk komen??? perlu ke?
najis tetap najis oke
watermark red

25 ulasan:

Sendra berkata...

ya allah..jelas manusia semakin bodoh dah..suri tu sendiri entah2 dah besar nanti geli je dengan taik dia..euww..apa je lah pemikiran dorang ni..paling penting,bertambah nyata dunia ini sudah gila kalau ada juga orang yang nak membeli taik itu..arghh bodoh bodoh bodoh!!

p/s:terima kasih sudi berkongsi hal ini..saya tak pernah tahu pun.

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart

azuan berkata...

hahaha sengal la...dah takde benda laen ke..

abangfaizul berkata...

haishhh,,,, kalau dah kaye, cmtu la...

alinac lover berkata...

@Sendraya btol..saya pon beru je tahu..
terdetik nk berkongsi cerita.mcm bodoh plak rasa..tahi nk dikeraskan~
mcm salut emas..cis!

alinac lover berkata...

@azuantaw xpe! geli

alinac lover berkata...

@abangfaizulitu la...wek!

Saddan Juhari berkata...

rambut suri da perang..

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

yerk.....ada ke patut? tu lah bile dah glamor mcm2 bnda di luar akal pun blh buat....ish..tak tau la kalu ada org kite yg ikut....

Un Phat Lee berkata...

haha.bapak seksa jiwa dan raga tukang pengeras tuh.haha LOL XD

-telordibasuh- berkata...

hehe..tggu la nti suri die lelong tahi die hahaha

Amirrah Zawani berkata...

ishh laa...
macsm ni pun ada..
taik je kot..

Ahmad Zaki berkata...

Ini menunjukkan perbezaan antara orang yang beriman dengan agama Allah, yakni Islam dengan agama lain.

Bila dah memiliki kekayaan yang banyak, dah tak tahu nak buat apa dgn duit tu, mcm nilah yg terjadi. Membazirkan kekayaan sahaja...

Di Malaysia pun sikap pembaziran berlaku sama ada di kalangan masyarakat dan juga pentadbiran negara. Projek2 yang tidak menguntungkan masyarakat secara keseluruhannya, tetap dibelanjakan atas alasan kemajuan teknologi untuk negara. Contohnya projek F1, sanggup berhabisan beratus ratus bilion dollar, tetapi subsidi utk rakyat ditarik balik atas alasan, nak menjimatkan kewangan negara. Tetapi utk projek2 tu boleh pula..

Bukan semuanya dikalangan kita ada pendapatan tetap, bukan semuanya ada kroni dlm kerajaan, bukan semuanya orang senang. Kalau tak, tv3 dah x boleh buat rancangan "Bersamamu.." lagi...

Nolee Zahari berkata...

OMG!! pelik. betul ke ni tahi pertama? besar nye bagi seeorang baby hahahaha

alinac lover berkata...

@Saddan Juharia.a kan

alinac lover berkata...

@Nur Hawa Mohd Zinhaish! jgn laa...pengotor~

alinac lover berkata...

@Un Phat Leebau pekung..hahha

alinac lover berkata...

@-telordibasuh-seketol rm 1000..haha

alinac lover berkata...

@Ahmad Zakitq for your info :)

alinac lover berkata...

@Amirrah Zawanipengotor giler kan?

alinac lover berkata...

@Nolee Zaharimkan byk..hahha~

EDDIE YUSTIN berkata...

dah tak tahu nak buat apa dengan duit...makin kaya makin bodoh

Sophia Rani berkata...

laaaa... adehhh.. benda mcm ni pon nak wat keras2kan ke.. adeh adeh... pelik2... dush dush dush...

bellar0ssa berkata...

gila selekeh... manusia semakin tak masuk akal..

Ummi berkata...

biaq betoi...taik pun nak tunjuk kat org....nampak sgt nak publisiti...kalau betoi taik tu emas tak pa la....

cuci-suci berkata...

smpi mcm tuh sekali obses nye dgn anak , haha , taik tuh . ya allah

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...