Jumaat, 2 Julai 2010

:: more ALIENS??? SUDAH2 LAH! ::


salam suma..

dah tgk entri smlm kan??today da xde ye..
thanks kpd yg komen..
yg baik dr Allah..yg buruk suma saya lah !

saya hargai suma yg komen saya..
selama ni saya tenang hati sgt2 bila berblogging..
kwn2 yg rajin komen pon baik2 aja..
rasa mcm nk bg gift aja pada yg baik ngn saya tuh..

tp..sjak kebelakangan ni..
sejak follower makin bertambah..
sejak traffic makin memuncak...
sudah ada sekor dua ALIENS dtg menjengah..

ya..!!! saya amat2 benci aliens..
ingt di fb sje aliens dtg ggu..
xsgka kat sni pon ada..

sejujurnya..saya cpt terasa skg..
kan da pesan...jgn sape nk gurau2 ckp plik2 ngn aku buat msa skg..
bole buat aku menci aww!

so..pasni klo ada lg..i private jela blog ni..i invite kwn2 yg baik2 je..
nk komen mmg la dialu2kan..tp klo da mula pgil i sengal la apa la..mmg i jadi hangin la..
haa...sbb mood kacau bilau..i x buat pon agar2 @ puding smlm...
hope today leh smbung masak kat dapur..

sapa kawan saya..sila komen oke..
yg membina..bkn make me down!


nota alinac-hope someday..apa yg i cooked..i leh pos kasi korg rasa..(mood baikkkkkkkkk!)

watermark red



16 ulasan:

Sofiayantie berkata...

alololorrr... kesian alinac... tak pe2.. nanti buat muffin coklat banyak2 boleh..??? pastu hantar alai... hehehe....

bout the aliens (eh mcm nama big apple) just jgn amik serius.. nnt alinac sendiri yg asyik berkerut.. pastu nnt nmpk kedut2.. nak ke..?? taknak kan.. hehehe.. takmau marah2 ok.. senyum je.. lantak lah dengan org tu sume ok dear.. ^^

Unknown berkata...

@Sophia RaniKAMU buat saya tersenyum kembali..tq sophia :)

FyZa berkata...

dont think too much dear..

Unknown berkata...

hiraukan lalat alien itu..

Mamma berkata...

take it easy alinac :p

-telOrDibAsuh- berkata...

saya bukan aliens saye telor heehhehe

LovelyMe berkata...

alinac,alien tue anonimes ker?biarkan diorang.diorang jeles tue.

tapi kalau betul alinac nak private.invite ira tau!ira suke bukak blog alinac.hehe.

xyah dok pikir banyak.diorang saje nak buat alinac down.ira pon penah kene.so,biarkan jer.lame2 diorang bosan gak.

Unknown berkata...

@FyZax pk da..tp hti jd x sdp.huhu

Unknown berkata...

@E.d.Ywaa.ayat bru..lalat alien

Unknown berkata...

@Mammatq mamma

Unknown berkata...

@-telordibasuh-hahahha..~

Unknown berkata...

@iraheheske sbut irahehe..sebut je rasa hepi aww..tq ya :)

helmi berkata...

alinac; alien tu apa??

Unknown berkata...

@helmialien tu org yg ske kacau i kat dunia maya ni!

helmi berkata...

alinac; alalalala...kesian dia kena kacau eh...

Unknown berkata...

@helmimcm tu lah~

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...