Khamis, 1 Julai 2010

:: .....BILA NAMPAK NAMA "ALIEN" ITU ::

mood: DOWN!!!

SALAM..
dah agak panjang mood baik cik yong berjalan lancar..
akhirnya..
saat ni..suma da hilang...

td..
ms check FB..cik yong ternmpk satu nama tu....kenal sgt dgn nama tuh..tgk2 muka..!!!
SAH!!! mmg dia....
aku xsuka9!!!!!
aku benci giler dia...

ah! setan da dtg la ni... ;(
cool yong cool..x baik marah2..

tp serius..
saya mmg xsuka dia..
sjak dia dan kawan2 dia jatuhkan maruah saya :(
korang mmg aliens..sbb tu aku benci gila aliens..
so..sblm pape terjadi.baik aku block dia..kang jadi lagi tragedi..aku x sanggup..
xnk da nangis2 mcm budak..


xde la muka truk mcm ni..i nangis comel taw..peh!


aku da bahagia skg..eh bahagia ke??.huhu..
masa..cepat la berlalu!! aku nk kawen cpt..hahhahha... ( mood gatai da mai daa...)
aku xnk dia muncul lg dlm hidup aku..
pergi la Aliens n da geng!!

pape pon..hope xde sape nk gurau2 ckp plik2 ngn aku buat msa skg..
takut aku hamun mcm tu jerk.. :(
x pasal kurang pahala posa aku..

mlm ni ingt nk wat agar2 la.tp resepi x jmpa lg..
korg da tgk muffin cik yong?
oke kan??

nota alinac=jgn buat saya benci kamu..klo ada dlm kategori tu..kamu ALIENS!!! oke..

*aliens tu female oke

10 ulasan:

☻UsaGi NaNa☻ berkata...

mne alien kak??

Sophia Rani berkata...

tak sabar nak kawen yer... hehehe

alinac lover berkata...

@☻UsaGi NaNa☻ada la :

alinac lover berkata...

@Sophia Ranihahaha..ya2~

-telordibasuh- berkata...

hehe..ala ngn mlm kang yong nak wat "PAGAR"..coz nak lari dari aliens....
rupe wat AGAG-AGAR..hehe

alinac lover berkata...

@-telordibasuh-hahahha~>.mmg nk buat agar2~nyum2

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ berkata...

uishh.marah sape ni? alien mane tu? tunjuk muke die sat..nak tengok jugak..hehe

En iLham berkata...

buat bersama yer
abaikan mereka2 itu
mulakan penghidupan baru yang lebih baik
jangan biarkan ketenangan kamu diragut oleh kisah lama yang ntah apa2

alinac lover berkata...

@❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ala....muka dia sensor..hahaha..rahsia!

alinac lover berkata...

@En iLhamamin!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...