Jumaat, 23 Julai 2010

:: KES PENIPUAN ONLINE..AKU TERTIPU..AKU PLAK SENGAL ::

salam suma..sihat ke?i oke jerk..just agak letih n ngntok yang keterlaluan~
kes penipuan online?? ada lgi ker?tah la..malas da nk cakap..cakap byk2 pon xpe..sbb aku pon mangsa.hoho
xsangka aku pon dlm list aww..agak memalukan disitu!




emm.xpe la..lagi aku taip.lagi org sakit hati kan?aku kena tipu..aku plak sengal..biar la aku nyer suka..bukan ko yang kena tipu.cis!

18 ulasan:

Salmia berkata...

hebahkan untuk peringatan pd org lain supaya xdpt nasib yg sama..
salah jugak ke? hmm...

-telordibasuh- berkata...

ala yong org yg menipu sudah trase la heheh

alinac lover berkata...

@Salmiatu la..adoi..xpham2~

alinac lover berkata...

@-telordibasuh-mmg..dia pon ada baca jgk ni..hahhaa

lumut berkata...

tak paham aku yg tulis kat fs kamu tuh....

tauke yg menipu mungkin?

ape pon kembali pada niat kita hebahkan....isk2...

tc ok

bellar0ssa berkata...

hm entah2 owner tu kot bagi kat formspring tu.hoho

alinac lover berkata...

@lumutDIA X INSAF LG LA LUMUT :(

alinac lover berkata...

@bellar0ssaRASA NYA LA~

nurayunni berkata...

prnh jgk kene tipu..

alinac lover berkata...

@nurayunniyeke..ngn sapa??

akmalhilmi berkata...

hesh
biakn je
dunia 2 bulat
saba jewh yeah
satu arie t akan tbls

Sophia Rani berkata...

ntah2 minah tu yg post ques ni kat u.. hehehe

Pinky Pixie berkata...

dia x kena, boleh la ckp cmtu kot.. =.='

alinac lover berkata...

@akmalhilmiITU LA.. sabar jerk.hope org lain x terkena :(

alinac lover berkata...

@Sophia Ranimaybe la u~

alinac lover berkata...

@Pinky Pixiea.a..klo dia maybe lg hangin dr i~

annfrendly berkata...

laa hai..tu mesti keje pentipu tu..

masalahnya bukan mendedahkan keaiban orang tapi cuma bagi maklumat kat orang lain supaya tak tertipu.. bukan semua orang berani buat enrty pasal penipu kan.. sebab takut risikonya..
syabas pada alina coz berani.

alinac lover berkata...

@annfrendlyhaip2..jgn ckp gtu..malu saya hehee

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...