Isnin, 19 Julai 2010

:: abg xdak duit nk blanja yong mkn mahal2 ::

salam..sblm tido maw update sket..
td saya da anta abg halim ke stesen bus..dia blik kelate mlm ni.
ptot nyer smlm..tp sbb tgk muka cik yong ala2 mcm cuka..trus cancel...(padahal ada sedikit pujuk rayu disitu) :p
bayangkan..ptot naik bus pkol 11..pkol 11 jugak la cik yong nk pujuk ckp jangan blik..hahhaa pandai gila aku berlakon seh..ni kira oke la jgk..dulu siap ngis2 lg..hahaha..pastu hbis la tiket tu koyak tiga..harga tiket tu rm33 msa tuh..kira setiap helai yg terkoyak tu berharga rm11 la kan? cinta punya pasal.depan2 cik yong dia koyak tiket tu..dlm hati ni ada jgk rasa bersalah sket.tp sket je la..tp pastu hepi la sbb dpt extend lg satu hari..hahah..

oke..sbb smlm berjaya pujuk abg supaya xblik..maka saya terpaksa la bli tiket bru utk blik mlm ni..ada sedikit rasa ketidakperimanusian pada abg halim..sbb saya mengajar abg halim supaya ponteng keja hari ni...
hahahha.ske aku..tp mcm biasa..abg halim msih dgn hobi nya..iaitu tido...
adoi..da dtg sni bkn nk borak2 ngn aku..asyik tido ja..apa la dia ni..heran btol aku..rindu tilam kat sini ke apa??

so dia sudah blik td..mula2 rasa oke lg..da nk blik bru rasa nek keta sorg2..huaaa...start da cik yong..control2...(maw ngis da)..
bulan dpn hope abg halim dtg lg..bole bukak pose sama2..xpnh bukak pose kat luar skali..asyik mkn kt umah jerk..

abg penah ckp "abg xdak duit nk blanja yong mkn mahal2.." dia ckp mcm tu sbb aku kuar ngn kwn yg bole blanja aku mkn mahal2...gila sebak trs aku..hahahha siot btol..

xpe2..saya kenal abg halim saya..sgt2 sporting..xpnh larang saya nk kuar ngn sapa pon..kecuali yg baru2 ni..hehehe..(saja dia nk test x bg kuar.tp cik yong nk jgk kuar sbb tahu dpt mkn mahal2)...

abg x kaya pon yong sayang abg jgk!!! ( sila muntah beramai-ramai) pertama kali aku buat ayat mcm ni utk umum..sila ambil perhatian ya~ hahahhh

nota alinac: romantik ka da couple 4 tahun tp panggil yong jerk??bkn pgl yang ke??wekkkkkkk!


abg halim saya..hari2 ajar saya perkatan baru dlm loghat kelate..pening kepala taw~

7 ulasan:

FyZa berkata...

weh..kwhin la cpt2..lg bess...;p

Pinky Pixie berkata...

sweet nye.. hehe. boleh buat tips cane nk pujuk rayu tu. hihi

alinac lover berkata...

@FyZaXDE BAJET LG LA FYZA~

alinac lover berkata...

@Pinky PixieHAHHAA...MALU2~

Tyra Omar berkata...

wahhh..bahagia ang noo..jgn lupa jmpt aku tao..

alinac lover berkata...

@Tyra Omartarp nyer geng msti la jmput!

Tanpa Nama berkata...

I would like to exchange links with your site www.alinaclover.com
Is this possible?

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...