Rabu, 12 Mei 2010

:: perasaan warga emas ::

salam...
haa..jmpa lg ek di waktu yg gelap..(mlm lah)
huhu..
aku bru blik keje..terpaksa blik awal sbb nk amik sepupu blik dr tuisyen..
hampeh btol..xpasal je aku xdpt tgk ADAMAYA..
wah..terasa kagum jap sbb aku frust xdpt tgk citer tuh..apodaah yong!!
erm..mlm ni teh ajak aku tido kat umah dia...
nk ngn x nk jerk ni..hope line internet oke la kan..
aritu aku pg bwk wimax.xde signal lgsung..
aiya..hampeh giler..boleh plak kwsan sebesar tuh xde signal lgsg...
ceh!maka mlm ni percubaan kedua aku..n gunakan celcom broadband..
klo x menjadi..mmg aku x brapa nk g lepak sna lah..yela..waste my time aww..
satu mlm x on9..aku da dpt nk jual brg..otak x benti berjalan taw...dlm mimpi pon leh dpt petua..
keh keh...yele tuh yong..

ms da smpi umah td...tok tny..napa suma nk p umah teh..
isk..plik soalan ni..
aku pon ajak la tok g sama..tp tok xnk..
tah ape tok ckp..smpai tetibe leh touching jp...
wat citer sdey..sbb perasaan org tua2..
errr...aku rasa aku paham apa yg tok nk ckp tuh...
tp tok xnk ckp..
very sensitif...
sbb kuarga kami...
mcm2 yg tok tempuh....dr satu bab ke satu bab...
aku??ada jgk feeling..klo aku pk..serius..pasni korg x jmpa aku daa kat blog ni..
da xde entri baru sbb aku boleh pg ke tanjung rambutan klo pk hal kuarga aku ni...
very sad..
haaa..tetibe arwah mama...(i miss u)..
ada sesape nk bg pnjam mak dia jap??
xde ek??huhu..mak mentua pon jadilah...(gatai tetibe)

1 ulasan:

sophie berkata...

Alaa..ner leh men pinjam2 mak..=)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...