Rabu, 12 Mei 2010

:: alahai bibik ::

kali ni entri biasa2 jerk..
berkisar ttg sorng pembantu umah yg terdampar kat umah aku..
huhu.
nama dia milah..tp pg mila..ala2 mcm mila af tuh.. ;P
isk..suka ke aku kat dia??ke x suka??
eh..xleh ckp mcm tuh..x bek aww yong..
tp nk wat cemana kan..
mula2 dia smpi pon aku da mula rasa lain...
aku xleh la nk pgl bibik..sbb umur dia bru 18 tahun..
muda siot..cntik ker??eh..aku lg lawa kot(kenyataan oke) ;P

dr mana tah dtg..tetibe ada kat umah..
actually tu pembantu umah maksu aku..
dia dtg umah siang jerk..mlm dia blik umah maksu...
awal2 kemunculan dia..dia dok sni 24 jam..
eh..rimas lak aku..x slesa lgsg..
awal2 ari tuh.maksu aku xde ckp nk amik pembantu umah..
tah cemana..tibe2 muncul..katanya dari jawa...
tp cara ckp da mcm org johor..
maybe dia pnh keje sana kot dulu...
aku dok rasa dia msti blaja x hbis..n blur2..
tp tdi..tok ckp..dia ada blaja smpai takat mana tah..
pastu benti sbb mak bapak dia x ckup duit nk bg dia msuk U...
wah...kagum gak aku..huhu
kira boleh tahan gak la dia ni.
ptot dia slalu nyanyi lagu Omputeh.
hoho!!

kesimpulan..jgn pndang luaran jerk oke..
wlupon dia pmbantu umah..tah2 dia pndai lg dr kiter..
aku pon xde pndai sgt..blagak pndai ada lah...hahhaha
tp mslh nyer..
hati aku ni msih xleh tima dia lah..
kenapa ek??sbb dia "pembantu umah???"





*kalo muka dia cmni aku nk la kawan

3 ulasan:

sophie berkata...

jngn pndah rendah kat orang lain..=)

☻UsaGi NaNa☻ berkata...

hahahaaha~~xlawa ke??ape la akk nih..haahah~

kacang berkata...

pnut tak suka ada pembantu rumah.
rimasss.
huhu.

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...