Khamis, 20 Mei 2010

:: my journey start on 17 Mei 2010 ::

oke2..kita trus ayat diatas ek..
mcm yg sedia maklum..
ai da btau nk g KL kan ari tuh..
so entri kali ni smbungan nyer la ye..
huhu
kali ni aku g KL ngn flight..sbb nk jimat masa..yela..masa tu kan emas..
so kami pon cpt la smpi..byk lgi keje nk buat kat kl nuu...
da smpi kl..uncle dtg amik kami..
kami??sape??me..icha n makteh...
nk kenal dorg..lain entri ek...

huhu..excited gak le dpt g sna..yela..da lama x pg kan..maka..rasa rindu tuh membuak2.
hahhaa..rindu kat KL jerk..bkn kat org disana..
sblm ni..aku rasa nak jerk dok kat kl aww..
sbb aku suka tgk kesibukan di ibu kota(gilos ke ayat aku ni)
org len nk dok dlm keamanan.aku nk dok dlm kesibukan..WTH??
hahha...tp..sjak kedatangan aku ke kl bru2 ni..aku dpt lihat...jiwa aku x brapa nk oke plak..
tgk je org2 kat kl..isk..serabut perut lak aku..
tah napa..isk..x bek kan pk bukan2..
so knapa aku dtg sni??
sbb attend wedding..huhu..ske je nk attend wedding..
aku plak biler pon xtaw..
slalu nyer klo g kl...mana lg aku nk tido..msti kat bndar tasek slatan nyer.
but kali ni..tukar plak..tido kat crowne plaza mutiara...besh jgk aww.
kat mana??ala..area bukit bntang gak..kat jalan sultan ismail..
mlm2..nk lepak klcc n pavilion pon dkt sgt..
isk..siyes hepi jgk trip kali ni..sbb esok nyer MY BESDAY!!!

cayalah..besday kali ni disambut dgn 5 bintang~
thanks to makteh n uncle~
jom layan pic oke

tgh tgu faris blik sekolah~ @ bndr tun razak
cakkk~~

wedding day~
pengantin sibuk bergambar..aku pon nk jgk!!
simple jerk
selendang pnjam..ahaks~
breakfast~
so sweet~bunga tuh...huhu
alala..bucuk2~

ronda-ronda @ pavilion
nice rite??hahaha
lalalala
oke..kat toilet pon bole..hahhaa
stop!


3 ulasan:

Unknown berkata...

amboi..banyaknye gambar

Unknown berkata...

biasa je lah..ske2~

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

muka alinac bersih je..apa rahsia?

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...