Sabtu, 15 Mei 2010

:: silap masa..mujur x silap tempat ::

salam blogger2 tegar..
salam satu malaysia..ewah..
suma sihat??bekpes pe jerk pg ni??
aku ingt klo aku..pg ni nk mlm ala2 omputeh jerk..
ice-cream je pon boleh....hahah..
tp mls le nk msak..tgk je lah apa yg ada kat dapur tuh jpg..



erm..nk taw x smlm..aku ada booking flight tickect ke tUUUUUUUUUUUt...
ala dekat jerk..KL...huhu...
isnin ni nk g...
pastu mgu dpn pon berangan2 nk nek flight lg..
tp xsure lg la..
yg kli ni sure..sbb tuh nk booking on9~
so...dr ptg aku dok buat..xleh nk booking...
tetibe mlm..boleh plak...
dah boleh tuh aku pon isi la form nyer..
dah selesai isi sume..aku pon confirmkan aja..
pas dah confirm tuh la nk jadi benda ni...!!!!
aku check blik..aiyak!
silap TIME lah~~!!!!!
mampus la aku..apa nk jwb nnti ni...
aku trus btau makteh...
dia call...cuak da ni...
dia tny cemana leh jadi...
aku lah lalai sgt...
nk pg morning...pg book fligt plg last tu yg xthan..
ape kejadah nyer tuh.giler lah...
apa la dlm fikiran ni..boleh wat giler mcm tu...
sib bik boleh tukar blik time..tp kena charge la sket...
sket tu xde la sket sgt..rm100 ++ gak lah... huhu..bajet kaya ke apa yong???!!!
rasa bersalah siot..tp muka maintain wat muka seposen jerk.. :P
pstu pas aku tukar time...aku check r suma..kot2 aku silap tempat plak ke kan?
bajet mcm silap tmpt nk pg london..tp book ke paris...ahaks~
sla jgn perasaan ek yong..
blaja x tgi mana berangan nk ke luar ngara..
mampu ker??
huhu~
dah jadi mcm ni..tetibe aku tingt..
dulu..aku pnh wat silap mcm ni jgk..
rasa mcm ini kli kedua aku buat..
hahhaa..boleh plak silap time..adoi..xpe.blaja dr pengalaman..
klo x wat silap..smpi skg aku xtaw bole tukar blik penerbangan tuh...

n one more...aku pnh g byar duit kete maklang..dia suh tlg byrkan..
dia bg check...n aku g depositkan check tuh kat bank..
guna no kete jerk..
tah cemana aku ni lalai nk mampus..
bole plak g tekan no kete org lain...aku xpasan lagi..dah dpt resit aku tgk..
asal ada nama org india..
patot nyer nama maklang aku la kan..
haish..pastu aku btau la dia apa da jadi...
haa..amik ko...membebel dia...
tp jap jerk..
sian plak aku..dia kena g bank ah nk cancelkan check tuh..
klo x..x memasal jerk dia g byr kete org lain..
adoi..moralnyer kat sni..wat keje suma kena teliti oke..
jgn la wat sesuka hati..mata la bukak luas2..agak2 rabun pakai spek mata oke..
emm..hope makteh x mrah...smoga sumer nyer berjalan dgn lancar nnti.
tgl beberapa hari je lg..
18 mei teh nikah..same date ngn my besday..
amin..



*makteh..slamat pengantin baru...kita nk p kawen ni...jgn mrah2 naaa

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...