Khamis, 1 April 2010

:: mata da ungu..HOOrey!! ::

aduh..hari ni aku tunggu 2 penantian

1) contact lens 3 psg..

2) selendang2 yg diimport dr KL..

tp..yg dpt hanya contact lens..
selendang??esok kowt..aduh..cpt la smpai..
xsbar da nk pkai ni haa... ;)

erm..aku pakai contact lens warna ungu today..wlupon sbnr nya awal2 pg td aku pkai yg tidak berwarna..huhu..da smpi yg baru..aku trus tukar lah...mata nmpk bulat comey jerk..
perasan lak..hahaha..pasni bole la aku bli lg..isk2..tamak jerk aku ni

hari ni..start early in da morning..aku da bz..aduh..mujur x skit jiwa..
mcm keje aku buat..smpai waktu breakfast n lunch ada 10 minit je utk aku mkn..
erm..nasib2..nk on9 pon xsempat taw..hehe

pasni aku lg bz nk jual product..mcm2..tgk r Fb spa aku yek~
n pilih2..kot2 berkenan..sempat lagi tuh r..hahhaa

adoi..mcm2 nk pk..lama2 tua cpt la aku..
now da a.m..tido time!! yeehaaaa~~

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...