Isnin, 15 Julai 2013

BIOZONE FOOD PURIFIER CEGAH ALERGI KULIT

Tadi pagi yong keluar ke pasar dengan tok, tok cik men and tok cik girl..so masa sampai rumah tok terus purify  bahan mentah yang dibeli tadi macam ayam, ikan dan sayur.. dah siap semua.. tok cakap

tok : "yong, tok gatal la makan lauk ayam yang beli kat luar.. kena cuci bersih-bersih ayam yang kita beli guna mesin tu dulu (biozone food purifier yang yong belikan untuk tok tu :p ) 

yong: "kalo guna mesin tu tok gatal tak kulit?"

tok : "tak gatal.. makan ayam yang beli kat luar gatal.. tadi masa cuci.. banyak buih dia keluar.."

nampaknya..nak makan ayam kena masak kat rumah je la tok..lebih selamat dan berkhasiat.jauhi penyakit.. love you tok.. yong nak tok sihat. sebab tu yong belikan untuk rumah kita.. harap lepas ni setiap rumah harus ada satu set biozone food dirumah.. boleh elakkan penyakit macam alergi dan kanser.. kita sama-sama usaha ya :)

Untuk pengetahuan semua.. tok yong mengalami masalah kulit selama beberapa tahun.sejak yong kecil lagi.. sekarang ni baru OK untuk makan ayam..sebelum ni..basuh ayam pun gatal..apatah lagi nak makan kan..simpati dengan tok.but now Alhamdulillah..alergi makin pulih.ayam dah boleh makan cuma masih perlu berpantang dengan makanan yang boleh akibatkan gatal.. thanks Biozone Food Purifier..sekurangnya tok dah bole makan tanpa rasa gatal. i'm happy !!




Biozone food purify ni sangat bagus.. bole hubungi yong untuk pembelian..

Nurul Ain Zulkarnaind
013-7049413 (wechat @ whatsapp)
alinacshoppe@gmail.com

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...