Khamis, 19 Disember 2013

TIADA LAGI MASALAH PARUT, JERAWAT DAN JERAGAT

Assalamualaikum...

Masalah parut, jerawat dan jeragat kini bukan asing lagi di kalangan wanita.. adalakalanya ia membuatkan seseorang kurang keyakinan diri dan rasa rendah diri..

Sejak dulu lagi yong amat mementingkan penjagaan kulit wajah dan badan. Pelbagai produk yong gunakan untuk "maintain" cantik.. Alhamdulillah kini yong sudah mendapat jawapannya.. Untuk masalah parut di muka atau badan.. Yong sarankan anda di luar sana untuk menggunakan Marine Essence Beauty Bar sebagai pengganti muka anda yang baru.. InsyaAllah ia sangat membantu untuk menangani masalah anda..

Bukan cakap kosong! sudah banyak testimoni di internet.. InsyaAllah tidak lama lagi akan muncul testimoni from my sister pula.. parut di muka beliau buatkan my sister rasa sangat rendah diri dan kurang confident untuk bergaya..

Harga mampu milik.. boleh beli dengan sekotak atau seketul sebagai trial..

Sekotak mempunyai 3 ketul beauty bar = Rm105
Seketul beauty bar = Rm40

Harga di atas exclude postage ya :)


MARINE ESSENCE BEAUTY BAR


Masalah jeragat juga bukan masalah baru.. masalah ini akan berlaku kepada wanita yang makin berusia, kurang penjagaan kulit wajah atau sering berjemur di cuaca panas..

Sebenarnya yong sudah jual produk ini sudah lama..Sejak dari yong berniaga kosmetik secara online di www.alinacshoppe.com

Krim jeragat ini tok (nenek) yong yang mula pakai dah bertahun lamanya.. Alhamdulillah tok sangat berpuas hati, Kulit wajah tok yang mula gelap di bahagian pipi mula jadi "pink" dan cerah! yeah! happy dengan perubahan di kulit wajah tok.. Sejak dari situ yong mula jual produk ini dan sangat laris sehingga kini.. 



Harga Rm30 exclude postage


Kepada yang berminat untuk order boleh terus hubungi yong. Jangan segan silu untuk share ur skin problem with me.. insyaAllah yong cuba bantu anda..



Nurul Ain Zulkarnaind
013-7049413 (wechat @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...