Khamis, 29 Ogos 2013

TESTIMONI HAMIL KORSET PREMIUM BEAUTIFUL

Assalamualaikum semua.. hari ni yong share dengan u all testimoni hamil from my partner dari Rawang, iaitu Marjiana Sani.. Alhamdulillah..dengan usaha dan tawakkal..beliau berjaya hamil..rasa sangat teruja dan yong mendoakan yang terbaik untuk kak Mai.

..........................................................................................

Salam readers,


1st of all, me nak buat pengakuan yang me ni sebenarnya pengguna Premium Beautiful (PB) sejak sekian lama.  Adalah dalam 2 tahun gituw.  Mula-mula pakai asalnya hanya untuk melindungi my tummy yang semakin membesar akibat dari pengambilan ubat hormon dan juga faktor umur yang semakin meningkat. Me juga memakainya kerana mempunyai masalah "prolapsed disk" yang agak teruk.  Nanti next entry me akan ceritakan dengan lebih lanjut apakah dia "prolapsed disk" ini.


Sebenarnya, me sudah mendirikan rumahtangga memakan masa selama 9 tahun.  Tanpa dikurniakan seorang zuriat dari kami sendiri. Pada usia perkahwinan kami yang ke-5, kami mengambil seorang anak angkat yang diberi nama Adib Irsyad.  Dialah penawar perkahwinan kami.


Katakan apa sahaja perubatan samada di dalam atau luar negara. Semua telah kami lalui. Cuma kami tidak sempat untuk melakukan teknik IVF.  Kenapa?  Kosnya dan peratusan keberjayaannya hanya 20%.  Dan lagi, kami tidak bersedia dari segi mental dan fizikal.

Akhirnya, me dan hubby hanya  berserah kepada Allah SWT dan menggunakan PB secara konsisten sahaja.  Kami buang semua ubatan dari pihak hospital dan totally berserah pada yang Maha Esa.

Akhirnya, segala persoalan terjawab pada tahun 2011.  Me di sahkan mengandung, zuriat pertama kami.  Ketika itu, tidak tahu bagaimana hendak digambarkan perasaan kami. Alhamdulilah. Hanya itu yang termampu kami ungkapkan. So, bermulalah kehidupan me sebagai seorang ibu yang mengandung.  

Well, me masih lagi konsisten memakai PB. Dan sekali lagi, pada tahun 2013, mengandung untuk kali yang ke-2. Alhamdulillah - feel blessed.  Yang nyata, PB sangat berkesan untuk me dengan menstabilkan my hormon.  Of course, ini juga merupakan kuasa dari Allah SWT yang tiada batasnya.  Yang penting, kita mesti percaya dengan ketentuanNya.  Allah Maha Besar dan Dia juga Maha Mengetahui.




Nurul Ain Zulkarnaind
013-7049413 (wechat @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com

2 ulasan:

Myra Jay berkata...

Alhamdulillah :0
Bila la nak merasa jugak..hehee

Lee berkata...

Hello Ain, this coming to you from Canada. Wow! I'm impressed with your credentials. Outstanding!
Ada corset for men ke?
Its my wife's cooking, ha ha ha....
Wishing you all the best in your interesting business, you keep a song in your heart.
Lee.
Ps, allow me to add, you sure one very attractive lady.
Da lupa nama mak saya, ha ha ha.

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...